در گفت و گو با جام جم ورزشی

نبی: منصوریان را من به نفت سفارش نکردم

دوست داشتن هزینه دارد

قنبرزاده: یحیی و نفت یکدیگر را دوست دارند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که صحبت‌های نهایی را با یحیی گل محمدی انجام داده و قرار است تا شنبه تکلیف این سرمربی مشخص شود.
کد خبر: ۶۷۱۳۳۳
قنبرزاده: یحیی و نفت یکدیگر را دوست دارند

منصور قنبرزاده درباره آخرین وضعیت یحیی گل‌محمدی در نفت اظهار کرد: صحبت‌های نهایی را با او انجام داده و حالا منتظریم که او جواب بدهد. قرار است او تا آخر هفته تصمیمش را بگیرد و شنبه آن را به ما اعلام کند.

وی درباره جزییات مذاکره‌اش با گل‌محمدی گفت: به هر حال صحبت‌هایی انجام شده و پیشنهاد مالی خود را به او اعلام کردیم. سقف بودجه امسال ما برای حقوق و دستمزدها شاید فقط 10 درصد در مجموع افزایش پیدا کند.

قنبرزاده همچنین با رد هرگونه مذاکره با مربیان دیگر گفت: فعلا با هیچ فردی صحبت نکرده‌ایم. یحیی نفت را دوست دارد. هر کسی برای آن چه دوست دارد، هزینه‌هایی پرداخت می‌کند. ما یحیی را دوست داریم و او هم نفت را دوست دارد.

وی در ادامه درباره‌ وضعیت بازیکنان تیمش گفت: چهار – پنج بازیکن ما قراردادشان تمام شده که قرار است با آنها مذاکره کنیم. این مساله منوط به روشن شدن وضعیت سرمربی است.

مدیرعامل باشگاه نفت همچنین از توافق نهایی با سه بازیکن جدید خبر داد: طبق درخواست گل‌محمدی با سه بازیکن مذاکره کرده و به توافق نهایی هم رسیدیم. هر سه نفر زیر 23 سال دارند و گمنام هستند. سه بازیکن جذب شده جدید ستاره نیستند، بلکه فوق ستاره‌ هستند. یکی از آنها در لیگ یک و یک تیم شهرستانی بازی می‌کرد و دو نفر دیگر عضو باشگاه مقاومت تهران هستند.

قنبرزاده در ادامه گفت:‌ از آن جا که چند بازیکن زیر 23 سال ما با بالا رفتن سن به جمع بازیکنان بزرگسال وارد می‌شوند و امسال تنها 18 بازیکن بزرگسال را می‌توانیم جذب کنیم، قطعا دو یا سه بازیکن از تیم‌های پایه به تیم اصلی اضافه می‌شوند.

وی در پایان با تاکید بر این که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان جوان نفت در این تیم خواهد ماند، گفت: معتقدم کی‌روش می‌توانست بیرانوند را به عنوان پشتوانه فوتبال ایران به برزیل ببرد اما او جوان است و هنوز فرصت زیادی برای درخشیدن دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها