سیستم های نظارتی اجازه تخلف به باشگاه ها را نمی دهد

تاج:برای ما هیچ شرکتی بهتر از آل اشپورت نیست

کفاشیان: آئین نامه لیگ باید در هیات رئیسه فدراسیون تصویب شود

اختلافات زیرپوستی رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال

تغییراتی که تاج در آئین نامه لیگ برتر ایجاد کرده، موجب ناراحتی علی کفاشیان شده است.
کد خبر: ۶۷۰۶۴۶
اختلافات زیرپوستی رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش جام جم ورزشی، آئین‌نامه جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران مراحل تکمیلی‌اش را طی می‌کند و قرار است هفته آینده این آئین‌نامه به طور رسمی به باشگاه‌ها ابلاغ شود.
بر اساس این آئین‌نامه هر باشگاه فقط می‌تواند 18 بازیکن بزرگسال برای لیگ چهاردهم حرفه ای در اختیار داشته باشد و سایر بازیکنان لیگ برتری باید از رده‌های سنی زیر 21 ، 23 و زیر 19 سال انتخاب شود.
اما انتشار این خبر از سوی سازمان لیگ، موجب دلخوری رئیس فدراسیون فوتبال از مهدی تاج شده است تا جایی که کفاشیان در جمع مدیران فدرسیون مدعی شده: «آئین نامه جدید سازمان لیگ، زمانی شکل عملیاتی به خود می گیرد که در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب برسد.»
گویا این خبر به گوش تاج که نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس سازمان لیگ است ، رسیده اما تا به امروز واکنشی نشان نداده است.


خبرهای دریافتی خبرنگار جام جم ورزشی حکایت از آن دارد که کفاشیان به تبعیت از مشاوره هایی که از هوشنگ نصیرزاده می گیرد، تمایلی به ایجاد تغییرات در آئین نامه سازمان لیگ ندارد و به همین دلیل نیز به احتمال زیاد طرح مهدی تاج را در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وتو می کند.
نصیرزاده رئیس کمینته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد طرح تازه ای که تاج برای جوان تر شدن لیگ ارایه کرده با قوانین فیفا سازگاری ندارد، زیرا در صورت اجرایی شدن این طرح، هرتیم به غیر از 3 دروازه بان تنها می تواند 15 بازیکن بزرگسال را جذب کند.


این در حالی است که مهدی تاج از مدتها پیش صحبت هایی را در خصوص جوانتر کردن لیگ مطرح کرده بود اما هرگز انتظار نداشت طرح تازه اش با چنین انتقاداتی روبرو شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها