سومین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری A

بازگشت بیانکونری به روزهای باشکوه

سری آ قهرمان خود را شناخت

تاجگذاری بانوی پیر تورین

تیم یوونتوس برای سومین سال پیاپی قهرمان سری آ ایتالیا شد.
کد خبر: ۶۷۰۵۶۸
تاجگذاری بانوی پیر تورین

سایت جام جم ورزشی - قهرمانی بانوی پیر تورین(یوونتوس) هنگامی قطعی شد که آث رم تیم دوم جدول رده بندی با نتیجه چهار بر یک مقابل کاتانیا تن به شکست داد تا قهرمانی یووه قطعی شود.

تیم های کاتانیا و آث رم در هفته سی وششم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. اریانو خولیو ایسکو دو بار در دقایق 26 و 34، گونسالو برگسیو در دقیقه 55 و پابلو بارینتوس در دقیقه 79 برای کاتانیا گلزنی کردند و تنها گل رم را فرانچسکو توتی در دقیقه 37 به ثمر رساند. با این نتیجه فاصله هشت امتیازی رم با یوونتوس صدرنشین در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها پابرجا ماند تا تیم تورینی عنوان قهرمانی خود را مسجل کند و برای سومین سال متوالی و مجموعاً برای بار سی‌ام اسکودتو را از آن خود کند.

یوونتوس در حالی دیشب به مصاف آتالانتا رفت که پیش از برگزاری این دیدار قهرمان فصل شده بود.

میلان فاتح دربی شد

اما دیگر دیدار مهم هفته سی و ششم سری آ ایتالیا را تیم های میلان و اینتر برگزار کردند.

در شرایطی که ورزشگاه سن سیروی میلان پر از تماشاگر شده بود دو تیم میلانی به مصاف یکدیگر رفتند تا دربی حساس این شهر را برگزار کنند. در پایان این دیدار میلانی ها با یک گل به پیروزی رسیدند . تک گل این دیدار را نایجل دی یانگ هافبک هلندی میلان در دقیقه 65 درون دروازه اینتر جای داد تا میلانی ها شکست یک بر صفر مقابل حریف دیرینه خود در دور رفت را جبران کنند.

شاگردان کلارنس سیدورف با این پیروزی 54 امتیازی شده و به رتبه هشتم صعود کردند و اینتر نیز با 57 امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند.

سیدورف سرمربی میلان پس از پیروزی تیمش در دربی گفت: بسیار خوشحالم. پیروزی بزرگی بود.از تمام بازیکنانم به خاطر این نمایش خوب در چنین دیدار حساس تشکر می‌کنم. در چهره همه آنها پیروزی را دیده‌ام.

وی خاطر نشان کرد: نقطه قوت میلان دفاع عالی بود. البته کاکا، بالوتلی و عادل تربت هم در خط حمله وظایف خود را به خوبی انجام دادند. با تغییر تاکتیکی که انجام دادیم اینتر را غافلگیر کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها