حجت‌الاسلام مصلحی درباره دیدار خصوصی خود با احمدی‌نژاد گفت: یکی از حرف‌هایم به احمدی‌نژاد این بود که مرید و مریدبازی هم حدی دارد و مشایی را هر مقامی دارد باید در پستو بگذارید اما احمدی‌نژاد همان حرف همیشگی که مشایی یعنی من و من یعنی مشایی را تحویلم داد.
کد خبر: ۶۷۰۴۶۹
ناگفته‌های مصلحی از خانه‌ نشینی احمدی‌نژاد و ماجرای مشایی

بعد از تعطیلات نوروزی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در ساختمان ولنجک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار نوروزی مصلحی ضمن انتقاد از رویه رئیس جمهور در حمایت از رحیم مشایی صحبت‌های صریحی در این باره با احمدی‌نژاد مطرح کرده است.

وزیر سابق اطلاعات ضمن تایید این خبر درباره بخشی از جزئیات ملاقاتش با احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: «ما بالاخره با احمدی‌نژاد رفیق بودیم و من قبل و بعد از عید به او سر زدم و با وی صحبت کردم؛ یکی از حرف‌هایم این بود که مرید و مریدبازی هم حدی دارد و مشایی هر مقام معنوی هم که دارد وی را در پستو بگذارید اما احمدی‌نژاد همان حرف همیشگی که مشایی یعنی من و من یعنی مشایی را تحویلم داد.»

وزیر سابق اطلاعات همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد برای انتخابات آینده برنامه‌ای دارد یا خیر گفت: اطلاعی ندارم.

مصلحی در این مصاحبه به بازخوانی رهبری خاتمی در فتنه 88 و نقش‌آفرینی سرویس‌های اطلاعاتی در این زمینه پرداخت و تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با تنزل دادن فتنه به یک جنجال سیاسی درصدد بازگشت بدون هزینه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
كرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
800میلیارد دلار درطول مدت كاریش هزینه نمود وآنطوری دولت رابا خزانه خالی تحویل داد،تورم درحد اعلا،بیكاری وارتشاءوفساد اداری واجتماعی دربالاترین حد خود،ثروت مملكت رابه باد هوا داد،حالا هنوز یكسال هم نگذشته همه چیز یادمان رفت،درپاكترین دولت تاریخ ایران مدیر پاكدشت این اقا 12میلیارد تومان بابت ماموریت نرفته به حساب خودش واریز میكند ،این درحالیست كه هستند افرادی كه به نان شب محتاجند...
كسرا
Spain
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
آقای احمدی نژاد كاری كرد كه قیمت سكه شد قیمت ال سی دی ، ال سی دس شد قیمت خودرو ، خودرو شد قیمت خانه ، خانه شد قیمت كارخانه . یعنی بازهم روش میشه بیاد ؟ نمرات آقایون از دید مردم ایران : اقتصاد : صفر ، سیاست خارجی : یخ زده ، مدیریت : برگه قابل تصحیح كردن نیست ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
اقا بسه احمدی نژاد رفت ولی ی مرد بود تا وقتی كسی نره قدرشو نمی دونیم.
روحانیتونم اومد. مردم برای رفته ها اینقدر خودتونو درگیر نكنین .الان روحانی رو نقد كنین
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
روحانی جون دوستت داریم
رضا
Switzerland
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
كسرا خدایی حرف حساب زده،احمدی نژاد داغون كرد این مملكت را..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
توجه توجه ، شما منتقدین می توانید هر گونه انتقاد، خاطرات تاریخ مصرف گذشته ، ناراحتی های ایجاد شده بدلیل انفصال از پست سازمانی خود ، هر گونه عصبانیت از حق گویی و حق طلبی و غیره و غیره را به دولت آقای احمدی نژاد انتساب داده و تازه مطرح نمائید چرا كه ماهی رو هر وقت از آب بگیرید تازست!!!!!! و سرگرمی بسیار مناسب برای اوقات فراغت . با تشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها