دلواپس پاشیدن بذر یاس توسط مخالفان دولت به جامعه هستم

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دلواپس پاشیدن بذر یاس به جامعه توسط مخالفان دولت، حاشیه سازی برای رییس جمهور، کثرت بیکاری، گرانی، فقر، آسیب های اجتماعی و بحران های زیست محیطی هستم.
کد خبر: ۶۷۰۱۲۸
دلواپس پاشیدن بذر یاس توسط مخالفان دولت به جامعه هستم

«کمال الدین پیرموذن» در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: من از خیل آسوده خاطرانی هستم که تردید ندارم با تعامل عزت خواه و سازنده دولت با خارج، مدیریت جهادی دولت مقتدر و خدمتگزار و مجلس همدل و پرسشگر با عزم ملی در داخل، شاهد ترقی ایران و تعالی ایرانیان خواهیم بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: دلواپسی های من از کثرت بیکاری، گرانی، فقر، آسیب های اجتماعی و افزایش فاصله طبقاتی، بحران های زیست محیطی و حاشیه سازی برای رییس جمهور و پاشیدن بذر یاس به جامعه توسط مخالفان جناحی دولت و کم توجهی به صنعت هستم.

پیرموذن تاکید کرد: وجود نظام بانکی سوداگر و ضد تولید است که اهداف انقلاب را مختل کرده و باید در اولویت ما قرار گیرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: مشارکت جدی مردم و انسجام صاحب منصبان داخلی و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی رگ حیاتی استراتژی توسعه کشور است.

وی همچنین گفت: در راستای تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی در موارد مطروحه در بند 350 زندان اوین و به هلاکت رسیدن 2 میلیون ماهی (سدفشافویه) ضرورت دارد وزیر دادگستری به مجلس گزارش دهد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها