با اعلام ماده ۴۵ قانون خدمت سربازی یکی از فرزندان افرادی که ۳۰ ماه سابقه حضور در جبهه داشته باشند از خدمت معاف خواهد شد.این شروع مطلبی است که یک سایت خبری آن را درج کرده تا به یک خبر عجیب برسد .
کد خبر: ۶۶۹۳۷۸
قهرمانی فولاد پس گرفته می شود/پرسپولیس قهرمان جدید لیگ برتر

سایت جام جم ورزشی و به نقل از خبر پارسی چندی قبل اعلام شد گروهی جاعل با استفاده از مدارک تقلبی برای افرادی مدارک سابقه حضور در جبهه را تهیه کرده بودند که اعضای این گروه به جرم خودشان اعتراف کرده اند و نکته جالب اینجاست که در میان اعترافات شان نام های جالبی به چشم می خورد.ظاهرا چند بازیکن فولاد خوزستان به همین شیوه معافیت گرفته اند ضمن اینکه نام یکی از بازیکنان پیکان که در بازی رفت و برگشت پلی آف لیگ برتر به میدان رفت و نقش تاثیر گذاری در صعود تیمش داشت هم در فهرست معافیت های ساختگی قرار دارد.
حالا طبق ماده ۳۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون وجود بازیکن مشمول در ترکیب تیم ها به عنوان مصادیق بازیکن غیر مجاز تلقی و بازی هایی که با حضور این نفرات باشد سه بر صفر به نفع رقبا می شود.گفته می شود پرونده این موضوع در دادسرای نظامی اهواز در دست بررسی است و اگر تیم های فجر و پرسپولیس پیگیر ماجرا شوند بعید نیست فجر سپاسی به لیگ برتر برگردد و فولاد هم جام قهرمانی را به پرسپولیس تقدیم کند!( شما این خبر را باور می کنید؟)

گفته می شود علی دایی این هفته نزد سرلشگر فیروز آبادی فرمانده ستاد نیروهای مسلح خواهد رفت تا موضوع را بررسی کند ضمن اینکه فجری ها هم از طریق سپاه فارس پیگیر ماجرا شده اند.

پیگیری ها با یکی از بازیکنانی که نامش در این گزارش قید شده ، نشان می دهد این خبر خیلی هم قابل اتکا نیست .
اما اگر شکایت رسمی ای صورت بگیرد، کمیته انضباطی وارد عمل خواهد شد . بازیکنی که در خبر نامش قید شده سعید حلافی است که قبل از پیکان در داماش و خود پرسپولیس بازی می کرده!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۰
۰
سلام پرسپولیس شاید فقط اینطوری قهرمان بشه

نیازمندی ها