کد خبر: ۶۶۹۲۶۶
فرهاد کاظمی: خدا پاسخ صحبت‌های ناشایست را می‌دهد


سرمربی تیم پیکان می‌گوید علی‌رغم تمام مسائل حاشیه‌ای که برای تیمش در این فصل درست کرده بودند، با کمک خدا توانستند به لیگ برتر صعود کنند.

فرهاد کاظمی پس از پیروزی تیمش برابر فجر سپاسی و صعود به لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. من این صعود را به همه عوامل و کارکنان ایران خودرو تبریک می‌گویم. ما در این بازی‌ شانس‌های متعدد گلزنی هم داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. ما این نتیجه را با سختی به دست آوردیم و من این پیروزی را به بازیکنان تبریک می‌گویم و علی‌رغم تمام حاشیه‌هایی که وجود داشت بازیکنان، برای من سنگ تمام گذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان فجر سپاسی گفته بودند از طرف باشگاه پیکان با بازیکنان آن‌ها تماس گرفته شده است گفت: با خود من هم از طرف باشگاه فجر سپاسی 20 هزار بار تماس گرفتند. از این صحبت‌ها در فوتبال ایران زیاد مطرح می‌شود و نباید بدون مدرک صحبتی را مطرح کنیم. من می‌دانم که این حرفها را چه کسانی می‌زنند. امیدوارم که خدا پاسخ صحبت‌های ناشایست آن‌ها را بدهد. گر نگهدار من آن است که من می‌دانم، شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد.

وی در پاسخ به این سوال که داوری‌ها در این فصل چطور بود گفت:‌ داوری خوبی را امسال شاهد بودیم.

وی در ادامه درباره اینکه چند درصد از بازیکنان را برای حضور در فصل بعد حفظ می‌کنید گفت: این تیمی که ما در لیگ یک داشتیم بازیکنانی در سطح لیگ یک داشت اما باید یک تیم قدرتمند برای لیگ برتر ببندیم.

وی در مورد بازی با فجر سپاسی نیز گفت: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم اما در نیمه اول آن طور که باید و شاید ظاهر نشدیم.

کاظمی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه قرار است پیکان فصل آینده در ورزشگاه شهر قدس بازی کند گفت: امیدوارم این ورزشگاه استانداردهای لازم را کسب کند تا بتوانیم سال بعد بازی‌هایمان را در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار کنیم. شهر قدس مردم خونگرم و فوتبال‌دوستی هم دارد که می‌توانند با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کنند. امیدوارم با درایت مهندس یکه‌تازه این امر محقق شود و بتوانیم از فصل بعد پیکان شهر قدس را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ یک لیگ خاصی بود گفت: من نمی‌خواهم در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبتی را امروز مطرح کنم. اجازه دهید در روزهای آینده در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت می‌کنم. اما علی‌رغم تمام مسائلی که برای تیم ما درست کرده بودند خداوند کمک‌مان کرد و به لیگ برتر صعود کردیم. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها