با وحید تاج، خواننده موسیقی ایرانی

آواز، هنر خواننده است، تصنیف هنر آهنگساز

آلبومهایی که این هفته آمدند

جام جم نوا: این هفته آثار مختلفی در ژانرهای گوناگون منتشر شده که بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی است، موسیقی‌هایی که می‌تواند در هیاهوی روزمره انسان را به آرامش دعوت کند.
کد خبر: ۶۶۶۷۵۲
آلبومهایی که این هفته آمدند

تندیس ـ محسن فرهمندی
اولین آلبوم رسمی محسن فرهمندی با عنوان "تندیس" روانه بازار موسیقی شد. کار آهنگسازی و تنظیم قطعات این اثر به عهد مرتضی پاشایی، فرشاد یزدی، معین طیبی، حسین غفاری، سعید تاج و حمید رهنورد انجام شده است.
ترانه‌های این اثر موسیقایی توسط مهرزاد امیرخانی، حمید فریزند و شقایق میرزایی سروده شده است. این اثر شامل ۱۳ قطعه است و نام قطعات آن آخر یک روز، بیا بیا، تمنا، دنبال تو، شمع، قسم، تندیس، لحظه‌های رویا، گریه نکن، فال و فنجان، جدایی، بن بست و یک شاخه گل است.
در این اثر یاشار خسروی، مسعود همایونی، فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، دارا دارایی، میثم مروستی، ایمان جعفری پویان، محمد عارف، فرشاد یزدی و فرید کریمیان فر از اعضا و نوازندگان این گروه هستند. همچنین ژانر این آلبوم پاپ، هاوس، کانتری و راک است.

پیام مهر ـ فریدون مشیری و علی اصغر طاهری
آلبوم "پیام مهر" با صدای فریدون مشیری و علی اصغر طاهری از سوی انتشارات آوا خورشید منتشر شد. ضبط این اثر توسط علی اصغر طاهری انجام شده است و میکس و مسترینگ به عهده ارد انزابی پور بوده است.
این اثر موسیقایی شامل 19 قطعه است و نام بعضی از قطعات آن خیال برانگیز، مروارید کهر، سرود گل، آتش پنهان، همراه، خلوت دلخواه، آخرین جرعه این جام، دوستی، ساحل خاموش، طلوع، بهار را باور کن، ایثار، مهر ورزیم، عطر نرگس، خوش به حال غنچه های نیمه باز، تو نیستی که ببینی، کوچه و..... است.
این آلبوم به کوشش "علی اصغر طاهری" و توسط موسسه آوا خورشید منتشر شده است.
طاهری در کاور آلبوم چنین نوشته است: "یادش بخیر باد. شبی را که فریدون مشیری خود برای نخستین بار این برنامه را شنید آن هنگام تنی چند از نزدیک‌ترین یارانش نیز در کنار او بودند، زمانی که اشک خشنودی و شادمانی را در چشمان مهربان پیام آور مهر دیدم دانستم که در این راه به آرزوی دیرینه‌ام دست یافته‌ام، از آن زمان بیست و چهار پاییز می‌گذرد".

کانتات حافظ ـ حسین سرشار
آلبوم ارکسترال سمفونیک ˝کانتات حافظ˝ به آهنگسازی شاهین فرهت و خوانندگی زنده یاد حسین سرشار توسط موسسه راوی آذرکیمیا باز نشر شد.
این آلبوم شامل "کانتات حافظ" در فامینوراپوس 4 با صدای باریتون حسین سرشار و نیز"سیمفونیتا" درلامینوراپوس 66 شامل آلگرو، آندانته، آلگروویواجه درارکستر زهی ارمنستان به رهبری سورن خان گلدیان است.
اینک درپی استقبال از آثار دکتر شاهین فرهت آهنگساز مطرح و استاد دانشگاه تهران موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا با تهیه کنندگی رضا مهدوی برآن است که آثار موسیقایی شاهین فرهت که لقب پدرسمفونی ایران را دارد تجدید انتشار کند.
کانتات حافظ در 1389 باطرح و گرافیک طاها ذاکر (استودیو تهران) منتشر و اینک از سوی مراکزپخش آوای باربد، آوای گلچین، نیما جوان، رها و هنرشهر از امروز باز نشر شده است.

از روزگار رنگ آمیز ـ وحید تاج
آلبوم جدید وحید تاج با عنوان ˝از روزگار رنگ آمیز˝ منتشر شد. آلبوم "از روزگار رنگ آمیز" با صدای وحید تاج و با همکاری گروه سپید و سیاه روانه بازار موسیقی شد.
آهنگسازی قطعات این اثر به عهده سورنا صفاتی، کورش دانایی، و مریم رضایی نژادیان بوده است که این آلبوم شامل دوقطعه بی‌کلام، دو بخش ساز و آواز و چهار تصنیف است. همچنین اشعار قطعات این آلبوم از حافظ، سعدی، هوشنگ ابتهاج و حسین منزوی است.
این اثر شامل هشت قطعه است و نام بعضی از قطعات آن اندیشه مجنون، چوگان، اشک واپسین، خزان دیده، رشک آفتاب، شراب تلخ، کوچ و طرب خانه است. در این اثر مریم رضایی نژادیان(تار)، مریم خدابخش(عود)، مهشید خیرالدین (سازهای ضربی)، کورش دانایی(تنبک)، سورناصفاتی( سنتور)، پیمان میرآقاسی(قیچک آلتو)، سینا جهان آبادی(کمانچه)، داود ورزیده (نی) و همایون نصیری از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.(هنرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها