رئیس سازمان صدا و سیما گفت:نمایش چهره پاک و سالم زنان در جمهوری اسلامی از شبکه‌های برون مرزی رسانه ملی تحولی اساسی در تغییر نگرش جهانی نسبت به دیدگاه مترقی اسلام در مورد زنان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۶۴۶۱۵
نقش رسانه ملی در تغییر نگرش جهانی به زنان

مهندس سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم بزرگداشت مقام زن، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را معجزه بزرگ الهی دانست و گفت: در دورانی که پسرسالاری، ارزش مسلط بر جامعه بود و تداوم قدرت و ثروت صرفا از ناحیه فرزند ذکور انتظار می‌رفت، وجود مقدس بانوی بزرگ دو عالم، هدیه‌ای ارزشمند و بی‌نظیر از ناحیه پروردگار مهربان به بشریت بود.

وی با اشاره به جامعیت فضائل انسان کامل در وجود حضرت زهرا (س) گفت: آشنایی دقیق با این ویژگی‌ها که بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی در حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی است، نگاه‌های تک بعدی و بعضا تنگ نظرانه‌ای را به حاشیه می‌راند.

رئیس رسانه ملی نمایش چهره پاک و سالم زنان در جمهوری اسلامی از شبکه‌های برون مرزی رسانه ملی به ویژه شبکه‌های پربیننده‌ای مثل آی فیلم به زبان‌های انگلیسی و عربی را تحولی اساسی در تغییر نگرش جهانی نسبت به دیدگاه مترقی اسلام در مورد زنان دانست و بر ترویج واقعی این چهره و الگوهای موفق زنان ایرانی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی در برنامه‌های رسانه ملی تاکید کرد.

مهندس ضرغامی ریشه یابی آسیب‌های جامعه زنان در کشور را از وظایف رسانه ملی برشمرد و از کار‌شناسان و صاحب نظران درخواست کرد با همکاری عالمانه و کاربردی با برنامه سازان صدا و سیما، زمینه آگاهی، اصلاح و تعالی هرچه بیشتر جامعه زنان ایران اسلامی را فراهم سازند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها