روشن، پیشکسوت استقلال از مشکلات آبی‌پوشان در این فصل می‌گوید

استقلال‌ را‌ ورشکسته به ‌گروه ‌بعد ‌تحویل می‌دهند

با اعتراض ما نتیجه عوض نمی‌شود

ماجدی: در بازی با الریان یازده نفر هستیم

کد خبر: ۶۶۴۵۰۱
ماجدی: در بازی با الریان یازده نفر هستیم


سرپرست استقلال می‌گوید دلیل ناکامی تیمش برابر الشباب نفوذ کشورهای عربی در AFC است و او بارها از حضور یک ارتباط قوی میان ایران و این کنفدراسیون صحبت کرده، اما کسی به این حرف‌ها گوش نمی‌دهد.

میرشاد ماجدی با انتقاد از داوری دیدار تیمش با الشباب گفت: همه دیدند که چه اتفاقی برای ما رخ داد و نیاز به گفتن آن نیست. این اتفاق بیشتر مربوط به این است که تیم‌های عربی و داوران عربی روابط خاص دارند. به هر حال زور ما به آنها نمی‌رسد و گزارش عملکرد داور را هم اگر به AFC بدهیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. نهایت ماجرا این است که داور محکوم می‌شود، اما نه نتیجه‌ای عوض می‌شود و نه اتفاق خاص دیگری رخ می‌دهد.

او افزود: جالب است که در جلسه هماهنگی ناظر داوری سه ساعت در باره انواع و اقسام مسائل بی ربط و با ربط صحبت می‌کند، اما درباره این مساله صحبتی نمی‌کند که اگر تیم از داوری متضرر شد چه کسی باید پاسخ بدهد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می‌شد فدراسیون فوتبال ایران با اقداماتی مانع از انتخاب داور بحرینی برای این دیدار شود؟ اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که عرب‌ها در AFC نفوذ دارند. ما نیاز داریم افرادی را مرتبا به آنجا بفرستیم و روابطمان را قوی ‌کنیم، اما کسی گوش نمی‌کند. همه می‌گویند که این حرف درست و قشنگی است، اما در عمل می‌بینیم که روابطمان در AFC چقدر کم است و کار به اینجا می‌رسد که یک تیم ایرانی به همین راحتی متضرر می‌شود. فدراسیون حتما می‌توانسته کاری کند. اما این اتفاق رخ نداده و پرداختن به آن مشکلی را حل نمی‌کند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که در بازی با الریان تیمش یازده نفر خواهد بود؟ بیان کرد: دیدار با آن تیم، یک دیدار تشریفاتی است و ملی‌پوشانمان را هم در اختیار نداریم. البته هنوز لیست کامل را تهیه نکرده‌ایم و فکر می‌کنم که به یازده نفر می‌رسیم. بعد از شکست برابر الشباب در قالب دو کاروان به مکه رفتیم و توانستیم به لحاظ روحی خودمان را ریکاوری کنیم. ان‌شاءالله با تمام قدرت برای شادی هواداران به مصاف الریان می رویم.

ماجدی در پایان و در پاسخ به این سوال که سرنوشت خودش در استقلال چه خواهد شد؟ و آبی پوشان بعد از بازی با الریان دچار چه وضعیتی هستند؟ گفت: همه چیز در ابهام است. تکلیف کسی در این باشگاه فعلا مشخص نیست و باید ببینیم که چه می‌شود. اما امیدوارم هر کسی که می‌خواهد به استقلال بیاید و اگر می‌خواهد دل هواداران را شاد کند، باید از همین امروز وضعیتش روشن شود تا بتواند قراردادها را ببندد و تیم را آماده کند. چرا که برای بستن تیم مثل استقلال باید فرصت کافی وجود داشته باشد. به این دلیل که هواداران از آنها انتظار دارند. ( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
همان بدون ملی پوشان بازی كنید بهتر است!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها