داماش سقوط کرد، فجر به پلی آف رسید

فولاد ، نفت و پرسپولیس آسیایی شدند

تیم فولاد خوزستان در پایان دوره سیزدهم لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۶۶۱۶۸۵
فولاد ، نفت و پرسپولیس آسیایی شدند

هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری هشت بازی به طور همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد.

در تبریز تیم فولاد خوزستان به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و با گل دقیقه 37مهرداد جماعتی حریف خود را شکست داد و با توجه به شکست نفت برابر سپاهان به مقام قهرمانی رسید.

نفتی ها که شانس اول قهرمانی بودند در اصفهان با یک گل مغلوب سپاهان شدند. بازیکن نفت در دقیقه 53 دروازه تیم خودی را باز کرد تا اصفهانی ها به برتری رسیده و به رده چهارم برسند. سپاهان یک پنالتی را نیز از دست داد.

پرسپولیس در خوزستان به مصاف استقلال این استان رفت و با گل محمد عباس زاده در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی به سه امتیاز رسید و با توجه به برتری فولاد، از قهرمانی باز ماند و دوم شد تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.

در تهران استقلال به مصاف تراکتورسازی رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. فرشاد احمدزاده در دقیقه 31 برای تبریزیها گلزنی کرد و حنیف عمران زاده در دقیقه 43 کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم تراکتوری ها بهتر بازی کردند و دو بار در دقایق 52 و 74 توسط محمد نصرتی(ضربه ایستگاهی) و کریم انصاری فرد(پنالتی) به گل رسیدند تا به سه امتیاز برسند. استقلال با این نتیجه پنجم شد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را از دست داد.

در مسابقات حساس دیگر برای بقا در لیگ برتر تیم ذوب آهن با یک گل راه آهن را مغلوب کرد تا در لیگ برتر ماندنی شود. فجرسپاسی نیز با نتیجه 2 بر یک ملوان را شکست داد و به پلی آف رفت و داماش نیز برابر مس از قبل سقوط کرده به تساوی یک بر یک رسید تا به همراه تیم کرمانی راهی لیگ دسته اول شود.

در دیگر مسابقه امروز صبای قم مقابل سایپا به تساوی بدون گل رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها