با برپایی رکورد تازه ای برای وزنه برداری معلولان

سیامند رحمان قهرمان جهان شد

سیامند رحمان وزنه بردار شهیر ایرانی عصر امروز جمعه با قدرت نمایی ویژه خود در رقابتهای دوبی ، به مدال طلای معلولان جهان در سنگین وزن دست یافت .
کد خبر: ۶۶۱۶۰۷
سیامند رحمان قهرمان جهان شد

به گزارش جام جم ورزشی ، سیامند رحمان در رقابت با منصور پور میرزایی از کشورمان و نماینده عراق با قدرت به مدال طلا رسید .

سیامند رحمان با زدن 285 کیلو ضمن کسب مدال طلا ، برای رکورد شکنی نیز در حرکت چهارم به روی صحنه آمد و وزنه 285/5 کیلویی را با قدرت روی دستان خود مهار کرد تا حالا حالاها کسی را یارای رسیدن به رکورد او نباشد .

قهرمان پارالمپیک لندن که این بار منصور پورمیرزایی را رقیب اصلی خود می دید با همان خنده های همیشگی، کار خود را با زدن وزنه 275 کیلویی شروع کرد و سپس با زدن وزنه های 281 و 285 کیلو طلای خود را در رقابت های جهانی 2014 امارات تثبیت کرد . منصور پور میرزایی نیز با رکورد 265 کیلو نقره گرفت و وزنه بردار عراقی با 240 کیلو به مدال برنز رسید .

در رقابت های بخش جوانان نیز میثم متقیان با ثبت رکورد 175 کیلوگرم، به نشان طلا دست یافت.

بدین ترتیب پرونده رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین امارات برای نمایندگان کشورمان با کسب 5 نشان طلا و یک برنز در بخش جوانان و 1 طلا، 4 نقره و یک عنوان نهمی در بخش بزرگسالان به پایان رسید.

این مسابقات با حضور 330 ورزشکار از 59 کشور جهان برگزار شد و تیم ملی کشورمان با 13 وزنه بردار در دو بخش بزرگسالان و جوانان شرکت کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها