اتفاقی که از فصل آینده قطعی می شود

اعلام رقم قرارداد تمام بازیکنان و مربیان لیگ برتر

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب لیست منتشر شده قرارداد بازیکنان این تیم گفت که از پروین گلایه دارد چرا که او به خودش بدهی تحمیل کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۰۸۶
پروین به خودش ۱۴ میلیارد بدهی تحمیل کرد

محمد رویانیان در مورد انتشار لیست قراردادها و پرداختی‌های این فصل به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس گفت: من شدیداً لیستی که منتشر شده را تکذیب می‌کنم و از مراجع قانونی و نظارتی تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند. از سازمان لیگ هم درخواست دارم لیست قرارداد بازیکنان پرسپولیس را منتشر کند. اختلاف مبلغ باشگاه و سازمان لیگ در این لیست کاملاً غیرواقعی است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: هر کسی که این لیست را منتشر کرده حواسش به امتیاز‌های مدیریتی که به بازیکن داده می‌شود نبوده و فقط صفحه اول قراردادها را خوانده است. فقط باید معلوم شود چه کسی این لیست غیر واقعی را منتشر کرده است.

رویانیان عنوان کرد: قرارداد برخی از بازیکنان در سازمان لیگ وجود ندارد و باید معلوم شود این اشکال از کجا بوده است. به زودی لیست معتبر و درست بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس را از طریق تسنیم منتشر می‌کنم تا اذهان عمومی در جریان کار قرار بگیرند.

وی ادامه داد: صراحتاً اعلام می‌کنم قرارداد تمام بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری که در سازمان لیگ ثبت شده هیچ مغایرتی با قراردادهای داخل باشگاه ندارد و یک ریال هم تفاوتی بین این قراردادها وجود ندارد. اگر مغایرتی بین این قراردادها وجود داشت من مسئولیت همه چیز را می‌پذیرم. فقط حق تعدادی از بازیکنان ضایع شده که خودم قول می‌دهم به این مسائل رسیدگی کنم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌کنم قراردادهای 2 سال اخیر باشگاه پرسپولیس را با قرارداد باشگاه‌های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مقایسه کنند، اگر پرسپولیس تفاوت معناداری با این باشگاه‌ها داشت من تمام اتهامات دروغ را می‌پذیرم. ادعای من این است که باشگاه پرسپولیس از 3 باشگاه دیگر بیشتر خرج نکرده است.

رویانیان در مورد مشکلاتی که برای پرداخت 2 میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس به وجود آمده، به تسنیم گفت:‌ ابتدا باید بگویم از افراد عادل می‌خواهم که بیایند و ببینند که من در همین لیگ 93-92 چقدر برای پرسپولیس درآمدزایی کردم و بعد از حسابرسی ببینند که من بیشتر از استقلال درآمدزایی کردم یا خیر.

وی اضافه کرد: 2 میلیارد تومان حق پرسپولیس است و وزارت ورزش باید تا 10 میلیارد تومان به پرسپولیس پول می‌داد. متاسفانه باشگاه‌های دیگر و حتی بازیکنانی خاص به صورت ویژه و پنهانی از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش‌وجوانان پول گرفتند. 2 میلیارد تومان حق پرسپولیس است و پرداختش این همه پیچ و تاب ندارد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره علی پروین و مدیریت او هم تاکید کرد: پروین اشتباه بزرگی کرد که وارد بازی و جریان 2 میلیارد تومان شد،‌ او در 2 ماه گذشته خودش به خودش 14 میلیارد تومان بدهی تحمیل کرد. من از پروین گله دارم چون نباید اجازه می‌داد مسئله پرداخت 2 میلیارد تومان به این صورت پیچیده شود چرا که باشگاه‌های دیگر تا 10 برابر این مبلغ را از کیسه دولت خرج کردند و صدای کسی هم در نیامد. وزارت ورزش و جوانان هم باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کند.

رویانیان در واکنش به اخراج تعداد زیادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس توسط علی پروین گفت: به هیچ وجه دخالتی در امورد مدیریتی پروین نمی‌کنم ولی حرف‌هایی دارم که در فرصت مناسب حتما‌ً آنها را بیان می‌کنم تا هم شفاف سازی شود و هم فرهنگ‌سازی اما زمانی این حرف‌ها را می‌زنم که لطمه‌ای به پرسپولیس وارد نشود.

وی در خصوص کم‌رنگ شدن شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ، عنوان کرد: از زمانی که به فوتبال آمدم تا امروز، بدترین شبم بعد از بازی پرسپولیس و راه آهن بود. واقعاً بعد از بازی مریض شدم ولی معتقدم پرسپولیس می‌تواند در هفته پایانی لیگ سهمیه آسیایی را کسب کند.

رویانیان در مورد اینکه گفته می‌شود برای او هم مانند سعید شیرینی مشکلاتی به وجود آمده، اظهار داشت:‌ من در محل کار جدیدم حضور دارم و برای من افتخار بزرگی است که در این پست فعالیت می‌کنم. خدا را شکر و از مقام معظم رهبری و فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که فرصت خدمت دوباره را به من دادند تشکر می‌کنم.تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها