اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس

دایی هم ۱۸ درصد قراردادش را گرفته هم ۸۴ درصد

اتفاقی عجیب و نادر در بحث مالی باشگاه پرسپولیس رخ داده است.
کد خبر: ۶۶۰۶۱۹
دایی هم ۱۸ درصد قراردادش را گرفته هم ۸۴ درصد

سایت جام جم ورزشی - در پایان تمرین امروز پرسپولیس دو لیست در اختیار خبرنگاران قرار گرفت که در آن در یک روز دو نوع پرداخت مختلف به سرمربی پرسپولیس ثبت شده بود.

در یکی از این لیست‌ها علی دایی 18 درصد دریافتی داشت و در لیست دیگر 84 درصد. این در شرایطی است که روز گذشته لیستی از دریافتی‌های پرسپولیس در این فصل منتشر شد که در آن میزان دریافتی دایی 52 درصد بود.

حال سوال اینجاست که چطور در یک باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس دو لیست پرداختی متفاوت در یک روز و آن هم با اختلاف فاحش منتشر می‌شود؟ نکته جالب اینجاست که مایلی‌کهن یکی از منتقدان علی دایی چندی پیش با توجه به همین لیست 84 درصدی علیه سرمربی پرسپولیس موضع گرفته بود.

با توجه به این اتفاق واقعا معلوم نیست در باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد و چه کسی مسئول این مسائل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
اون لیستهای 18 و84 درصدی مطمئن باشین كه كار دور وب ری ها و حقوق بگیرهای علی داییه.یكی مثل بهمن دهقان كه درتماس تلفنی دایی بابرنامه نوداین هفته هم كنار علی آقا!! نشسته بود ومعلوم بود داره بهش خط میده كه چی بگه! بازجای شكرش باقیه كه خودش درتلویزیون ،گرفتن مبلغ 746 میلیون تومن رو اقرار كرد وزیرش نزد.ضمنا شما فكرمی كنین دایی با اون همه بادیگارد وحقوق بگیر دردور وبرش، از خیر بقیه قرارداد1.750.000.000 تومنیش میگذره!!!بعدشم با جسارت وهزارمنت هی اصرارداره بگه من به عشق هواداران وعلاقه شدیدبه رنگ قرمز اومدم بالاسرتیم پرسپولیس.

نیازمندی ها