لایحه دفاعیه پرسپولیس در پرونده سپانوویچ ارسال می‌شود

فیفا شکایت آرفی را رد کرد

کد خبر: ۶۶۰۰۷۳

نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: فیفا با پذیرش استدلال باشگاه پرسپولیس، شکایت آرفی را رد کرد.

به گزارش جام جم ورزشی ،مصطفی شکری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: فیفا دفاع ما در پرونده اشپیتیم آرفی را پذیرفت و شکایت وی را رد کرد. ما در پی شکایت این بازیکن، به فیفا اعلام کردیم با توجه به اینکه وی شکایت خود را پیش از این در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده و این مساله منجر به صدور حکم شده است، از این رو امکان طرح شکایت مجدد در فیفا وجود ندارد که فدراسیون جهانی فوتبال هم با پذیرش این مساله، شکایت آرفی علیه باشگاه پرسپولیس را رد کرد.

وی درباره پرونده مارکو سپانوویچ خاطرنشان کرد: این بازیکن شکایتی را در فیفا مطرح کرده است که این مساله به باشگاه اعلام شد. ما باید تا سه‌شنبه 19 فروردین لایحه دفاعیه را ارسال کنیم. این لایحه هم آماده شده است و تا فردا برای فیفا ارسال خواهد شد.

شکری تصریح کرد: او در طرح شکایت خود مبالغی را به استناد قرارداد منعقد شده مطالبه کرده است و در بخشی از آن نیز به مقررات مربوط به آئین نامه وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان فیفا اشاره کرده است. او ماده چهارده این آئین نامه را مورد استناد قرار داده است و ما هم مواد 13 تا 16 همین آئین نامه را مورد توجه قرار دادیم.

طبق این مواد کسی نمی‌تواند قرارداد خود را فسخ کند مگر اینکه زمان آن منقضی شده یا دو طرف توافق کنند. البته در ماده چهارده آمده است؛ استثناء در مواردی که عذر موجه وجود داشته باشد، وجود دارد که این خود جای بحث دارد. در موارد دیگر هم عنوان شده انقضای قراردادها باید در پایان فصل فوتبال صورت بگیرد. این امر شاید در ایران که قراردادهای یک ساله است، عجیب باشد اما قانون است و در دنیا هم معمولا قراردادهای چند ساله مرسوم است.

نماینده پرسپولیس در امور حقوق بین‌الملل در پایان گفت: ما طبق این مواد، اعلام فسخ قرارداد یک طرفه از سوی این بازیکن را قانونی نمی‌دانیم و بر این اساس متقابلا نسبت به اقدام صورت گرفته، مدعی هستیم و مطالبه خسارت می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها