چند هوادار پرسپولیسی که قصد عکس گرفتن با بازیکنان پرسپولیس و علی دایی را داشتند از ورزشگاه اخراج شدند.
کد خبر: ۶۵۹۰۱۶
دستور دایی برای بیرون کردن هواداران مشکوک!

سایت جام جم ورزشی - تمرین پرسپولیس از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز به مدت دو ساعت در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین پرسپولیسی‌ها آخرین مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دستگرمی را در دستور کار خود داشتند. علی دایی در تمرین امروز به شدت سرما خورده بود و مراقب بود که این سرماخوردگی به سایر بچه‌ها سرایت نکند به همین دلیل کادر پزشکی نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای جلوگیری از سرماخوردگی بازیکنان مخصوصا در هوای سرد این روزهای تهران در نظر گرفته بود.

* پیام صادقیان که روز گذشته کم فشار تمرین کرد امروز روی پای خود دو برابر فشار آورد و دردی از ناحیه زانو احساس نکرد. همچنین حسینی و عباس‌زاده نیز بدون مشکل تمرین کردند.

* تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته بود اما چند لیدر در داخل ورزشگاه حضور داشتند که کمی باعث ناراحتی هواداران بودند البته پس از دقایقی این لیدرها از ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.

* آزاد شدن مرزبانان ایرانی سوژه بازیکنان و دایی بود.

* محسن مسلمان نیز امروز تمرینات پرفشار خود را انجام داد. او هم کمی مشکل زانو در چند وقت اخیر داشت.

* در پایان تمرین علی دایی در شرایطی که از ورزشگاه خارج می‌شد متوجه شد که چند نفر افراد سودجو مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده‌اند و قصد آنها فقط عکس گرفتن با بازیکنان نیست به همین دلیل سریعا دستور داد که مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر از حضور افراد سودجو پاکسازی شود به همین دلیل قرمزپوشان با نیروی انتظامی صحبت‌هایی را داشتند تا اجازه ندهند تا برخی افراد سودجو که هوادار پرسپولیس هم نیستند مقابل در حاضر شوند و به بازیکنان نزدیک شوند.

* بازیکنان پرسپولیس بابت درگذشت اقوام عباس‌زاده به او تسلیت گفتند این در شرایطی است که عباس‌زاده امروز با چهره‌‌ای بغض‌آلود تمرین کرد و علی دایی نیز برای او صبر و شکیبایی آرزو کرد.

گفتنی است عباس‌زاده خواهرزاده و بچه 5 ساله خود را به دلیل گازگرفتگی از دست داده است.

* تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کمی زمین درفشی‌فر گل آلود بود اما دایی تأکید داشت که روی همین چمن باید تمرین انجام شود چون احتمال دارد روز یکشنبه و یا بازی دیگر پرسپولیسی‌ها با همین وضعیت برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها