شبکه‌های یک، دو، سه و تهران برای ایام نوروز چهار سریال جدید تولید کرده‌اند که پخش سریال شبکه دو از امروز آغاز می‌شود و شبکه‌های دیگر پخش سریال‌های نوروزی خود را از فردا آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۷۲۱۲
آدم‌های معمولی در سریال‌های نوروزی

ازدواج ارسطودر پایتخت 3

سریال پایتخت 3 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، در ایام نوروز ساعت 22 و 15 دقیقه هر شب به نمایش درمی‌آید و روز بعد ساعت یک و 30 دقیقه بامداد و ساعت 15 تکرار می‌شود.

این سریال ماجراهای خانواده نقی معمولی از اهالی مازندران را روایت می‌کند و داستان از جشن عروسی ارسطو آغاز می‌شود. اهالی این خانواده باز هم در آستانه سال نو به تهران سفر می‌کنند و با ماجراهای بسیاری در پایتخت مواجه می‌شوند. فیلمنامه این سریال توسط گروهی از نویسندگان به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می‌شود. موسیقی آن را نیز آریا عظیمی‌نژاد براساس تم موسیقی مازندران و منطقه قائمشهر ساخته است.

در پایتخت 3 علاوه بر محسن تنابنده در نقش نقی، ریما رامین‌فر (هما)، علیرضا خمسه (بابا پنجعلی)، احمد مهران‌فر (ارسطو) و سارا و نیکا فرقانی اصل ، بازیگران دیگری حضور دارند که از آن جمله می‌توان به مهران احمدی در نقش بهبود، هومن حاجی عبدالهی، نسرین نصرتی و البته مهمانان ویژه‌ای مانند علیرضا رضایی، کارشناس کشتی و بهرام شفیع، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون اشاره کرد.

خلافکاری‌های امین حیایی در ایام عید

تیتراژ سریال نوروزی شبکه دو با نام خوب، بد، زشت به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط ‌احمدی و کارگردانی منوچهر هادی از بیست و هشتم اسفند هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه به مخاطبان این شبکه ارائه می‌شود و بازپخش آن ساعت 2 بامداد و 14 روز بعد خواهد بود.

فیلمنامه این سریال 15 قسمتی را بابک کایدان براساس طرحی از محسن کیایی نوشته و داستانش درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوعدوستانه انجام دهد و دل​های شکسته را از خود راضی کند.

سریال خوب، بد، زشت با حضور بازیگرانی چون امین حیایی، بهاره رهنما، مهدی کاسبی، مهدی سلوکی، حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، صدیقه کیانفر، شهین تسلیمی و ساقی زینتی تولید می‌شود. روزبه معینی در نقش دکتر روزبه و محمدرضا نجفی در نقش پورامجد از دیگر بازیگران این سریال هستند. در این سریال حسین محب اهری نقش حسین‌آقا پدر خانواده را به عهده دارد بهاره رهنما، بهنوش بختیاری و سوسن پرور نقش دختران خانواده را بازی می‌کنند. امین حیایی، ایفای نقش بهادر را به عهده دارد و مهدی کاسبی دایی خانواده است. شهین تسلیمی در خوب، بد، زشت نقش یکی از همکاران حسین‌آقا را بازی می‌کند که قرار است عضوی از خانواده حسین‌آقا شود.

شبکه دو «کلاه قرمزی 93» را نیز برای پخش نوروزی آماده کرده است که در ایام نوروزی هر شب ساعت 20 از این شبکه پخش می‌شود.

ماجراهای عروسی پسر آقای سرایدار

سریال نوروزی شبکه سه با نام «روزهای بد در» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی سعید آقاخانی هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه به نمایش درمی‌آید و ساعت 24 و 16 روز بعد بازپخش می‌شود.

این سریال درباره اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده‌اش برنامه‌ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مساله باعث می‌شود برنامه‌های خانواده به هم بریزد، اما همه آنها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت‌سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

فیلمنامه این سریال به قلم برزو نیک‌نژاد نوشته شده و هومن برق‌نورد، بیژن بنفشه‌خواه، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، مهرناز بیات، محمدرضا شیرخانلو، لاچین دربندی، غلامرضا نیکخواه، امیررضا میرآقا، شیما سلیمی، حامد اخباری و سادیا جلالی‌پور در این سریال‌ نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

در این سریال، هومن برق‌نورد و بیژن بنفشه‌خواه نقش برادران دوقلو به نام‌های پرویز و اکبر را بازی می‌کنند. مهران رجبی و مریم امیرجلالی نقش برادران خانواده را برعهده دارند، محمدرضا شیرخانلو نیز فرزند آخر خانواده است.

در این سریال، نقش نگار نامزد پرویز (هومن برق‌نورد) را لاچین دربندی به عهده دارد و مهران غفوریان نقش نادر برادر نگار را بازی می‌کند.

سارقان ایام نوروزی به مرخصی می‌آیند

شبکه تهران برای ایام نوروز، سریال ما فرشته نیستیم را ساعت 23 و 15 به مخاطبان ارائه می‌کند و ساعت 19 روز بعد تکرار آن را به نمایش می‌گذارد.

سریال نوروزی شبکه تهران به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و فلورا سام تولید شده و فیلمنامه آن را آرش برهانی نوشته که ماجرای چهار زندانی و خانواده‌های آنها را در آستانه سال نو روایت می‌کند.

در سریال ما فرشته نیستیم، بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، علی صادقی، برزو ارجمند،‌ غلامحسین لطفی، محمود عزیزی،‌ نادر سلیمانی و داریوش موفق در این سریال حضور دارند.

محمدرضا شریفی‌نیا که نامش در سریال منصور است، به همراه خواهرش پری که نقش او را گوهر خیراندیش بازی می‌کند، دو نفر از این زندانی‌ها هستند. علی صادقی هم نقش سعید را بازی می‌کند که او هم زندانی است و در ایام عید به ‌مرخصی می‌آید. نقش زندانی چهارم را برزو ارجمند بازی می‌کند که نامش در سریال مجید است. ملیکا شریفی‌نیا، غلامحسین لطفی، نادر سلیمانی و داریوش موفق از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می‌کنند.

مجموعه‌های نمایشی

برنامه‌های معارفی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها