دکتر حقیقت که از روی تخت بیمارستان هم پیگیر مسائل پزشکی مربوط به بازیکنان است، خبر از تهیه آمپول ویژه‌ای داد که برای بهبودی مصدومیت محسن مسلمان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۵۵۰۴۸
مسلمان منتظر رسیدن آمپول از امارات

به گزارش جام جم ورزشی ،پزشک تیم فوتبال پرسپولیس که پس از عمل جراحی روی کلیه خود هنوز از بیمارستان ترخیص نشده است در گفتگو با سایت باشگاه گفت: تمام فکرم پیش بچه‌ها است. البته سایر اعضای کادر پزشکی هستند و مشکلی وجود ندارد. همه مسائل را هم با آقای میثم علیپور هماهنگ می‌کنیم ولی به هر حال این نگرانی به یک عادت بدل شده است. بویژه که سه بازی بسیار حساس داریم و الان کفشگری، نورمحمدی و عالیشاه هم تازه بهبود یافته‌اند و باید بسیار مراقب باشند.

وی درباره بازیکنانی که در تهران مانده‌اند، ادامه داد: با آنها مرتب در تماس هستم. سید جلال حسینی و سید مهدی سید صالحی زیر نظر کلینیک باشگاه تحت فیزیوتراپی قرار دارند. محسن مسلمان هم آب درمانی می‌رود و دوچرخه می‌زند. قبل از اینکه در بیمارستان بستری بشوم با چند نفر از متخصصان مشورت کردم و قرار بر انجام تزریق یک داروی خاص شد که کمک خیلی زیادی می‌کند و امیدوارم با جواب دادن زانوی مسلمان به آن، او را در سه بازی پایانی کامل در اختیار داشته باشیم.

حقیقت در پایان خاطرنشان کرد: تهیه این آمپول کمی سخت بود ولی خوشبختانه به من گفتند مسلمان از طریق یکی از دوستانش آن را تهیه کرده و قرار است از امارات برای او بیاورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها