منچسترسیتی با شکست بدی که در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل بارسلونا متحمل شد بعید به نظر می رسد بتواند از سد این تیم در نیوکمپ بگذرد.
کد خبر: ۶۵۴۴۹۹
بارسلونا، آماده صعود به یک چهارم نهایی

سایت جام جم ورزشی - فردا شب در ادامه مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی نیوکمپ به مصاف منچسترسیتی انگلیس می رود. دیدار رفت او دو تیم در ورزشگاه اتحاد منچستر دو بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسیده بود. لیونل مسی و دنی آلوس دو گل بارسا را به ثمر رساندند. آن دیدار با اخراج دمیکلیس بازیکن منچسترسیتی همراه بود. این اخراج در واقع شکست منچستر سیتی را رقم زد. پس از آن دیدار مانوئل پلگرینی سرمربی منچسترسیتی به شدت از عملکرد داوری انتقاد کرد و داور را غیر منصف توصیف کرد تا با این اظهار نظر جنجالی از سوی یوفا سه جلسه محروم شود. بدین ترتیب این مربی فردا شب نمی تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند و باید از روی سکوها نظاره گر تلاش تیمش برای صعود به یک چهارم نهایی باشد. هر چقدر شرایط منچسترسیتی سخت است بارسلونا با توجه به پیروزی دو بر صفر دیدار رفت کار راحت تری دارد. خراردو مارتینو(سرمربی آرژانتینی بارسلونا) برای بازی چهارشنبه شب کاپیتان تیمش یعنی کارلوس پویول را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما اینیستا که به دلیل فوت فرزنده به دنیا نیامده اش در هفته اخیر لالیگا مقابل وایادولید به میدان نرفت برای مقابله با من سیتی آماده است.

مارتینو: منچسترسیتی از دیدار رفت خطرناک تر است

خراردو(تاتا) مارتینو سرمربی بارسلونا درباره دیدار برگشت تیمش مقابل منچسترسیتی گفت: من سیتی از دیدار رفت خطرناک تر است چرا که چیزی برای از دست دادن ندارند. آنها برای جبران دیدار رفت مقابل ما هر کاری می کنند. وی افزود: این دیدار خیلی سخت است و ما اصلا نتیجه دیدار رفت را ملاک صعود قطعی خود قرار نمی دهیم. برای پیروزی دوباره مقابل منچسترسیتی تلاش می کنیم و فوتبالی کاملا هجومی به نمایش می گذاریم. مارتینو خاطر نشان کرد: اینیستا قطعا مقابل منچسترسیتی بازی می کند. او اتفاق غم انگیزی را تجربه کرد اما او تنها نبود و همه ما همراه او بودیم.

پلگرینی: همه چیز به سود بارسلونا است

مانوئل پلگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی نیز گفت: همه چیز به سود بارسلونا است، از میزبانی و نتیجه دیدار رفت تا اشتباهات داوری دیدار رفت که در این دیدار هم تاثیر خود را می گذارد. وی افزود: با تمام این سختی ها منچسترسیتی ناامید نیست و تلاش می کند تا به یک چهارم نهایی راه پیدا کند. بارسلونا در دیدار رفت در اثر چند خوش شانسی موفق شد پیروزی بزرگی به دست بیاورد. اما در این دیدار دیگر قرار نیست اتفاقات ورزشگاه اتحاد تکرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها