گفت‌وگو با بازیگر سریال «خوب، بد، زشت»

بهنوش بختیاری: بزن «لایک قشنگه رو»!

تصویربرداری 4 سریال برای پخش در ایام نوروز همچنان ادامه دارد

جزئیات تازه از 4 سریال نوروزی

تلویزیون برای ایام نوروز 93، چهار سریال تدارک دیده که از شبکه‌های یک، دو، سه و تهران به نمایش در می‌آیند و تصویربرداری همه این سریال‌ها از نیمه گذشته است. شبکه یک با پایتخت 3 میزبان مخاطبان نوروزی است، شبکه دو سریال «خوب، بد، زشت» را تدارک می‌بیند، شبکه سه «روزهای بد در» را برای ایام نوروز آماده می‌کند و «ما فرشته نیستیم» از شبکه تهران به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۶۵۴۰۱۷

پایتخت 3 و حضور خانواده نقی در تهران

سریال پایتخت 3 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، بعد از شیرگاه مازندران، در تهران مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد و نزدیک به 70 درصد از تصویربرداری‌ این سریال انجام شده است.

به گفته غفوری، گروه تولید این سریال هم‌اکنون در یکی از فروشگاه‌های بزرگ نیاوران که محل کار ارسطو است، مشغول ‌کار هستند. همزمان با تصویربرداری، نگارش فیلمنامه توسط گروه نویسندگان به سرپرستی محسن تنابنده در حال انجام است و آریا عظیمی‌نژاد نیز موسیقی این سریال را براساس تم موسیقی مازندران و منطقه قائمشهر می‌سازد. غفوری تاکید کرد: علیرضا رضایی کارشناس کشتی و بهرام شفیع مجری خوب برنامه‌های ورزشی تلویزیون در آخرین روزهای هفته گذشته مهمان سریال پایتخت بودند و در نقش خودشان در این سریال ظاهر شده‌اند.

براساس اظهارات غفوری، در پایتخت 3 خواهیم دید، خانواده نقی معمولی باز هم به تهران می‌آیند اما این بار ورودشان به این شهر همزمان با چهارشنبه‌سوری و شلوغی پایتخت است. همچنین حضور خانواده نقی به‌عنوان مهمان در خانه ارسطو و همسرش، ماجراهای زیادی را رقم می‌زند که حتما دیدنی خواهد بود.

در سریال پایتخت 3 محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی، نیکا و سارا فرقانی اصل و تعداد زیادی از بازیگران بومی استان مازندران هنرنمایی می‌کنند.

این سریال درباره ماجراهای یک خانوده مازندرانی است که برای سومین‌بار در آستانه نوروز به پایتخت سفر می‌کنند و با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند.

«خوب، بد، زشت» با صدای مجید اخشابی

تیتراژ سریال نوروزی شبکه دو با صدای مجید اخشابی ساخته می‌شود. شبکه دو برای ایام نوروز سریال خوب‌، بد، زشت را تدارک دیده که به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی منوچهر هادی تولید می‌شود. این سریال درباره خانواده‌ای است که اعضای آن پراکنده شده و هر کدام درگیر مشکلاتی هستند.

سبط احمدی درباره تیتراژ پایانی این سریال گفت: موسیقی تیتراژ سریال توسط محمد محمدعلی ساخته می‌شود و قرار است مجید اخشابی یک ترانه بهاری شاد را برای تیتراژ این سریال بخواند. این تهیه‌کننده درباره روند تولید این سریال خبر داد: 80 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده و به احتمال زیاد پنجم فروردین تصویربرداری به پایان خواهد رسید. وی توضیح داد: اکنون تصویربرداری به روال قبل در حال انجام است، تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال به صورت همزمان انجام می‌شود و دو بازیگر جدید نیز به سریال اضافه شده‌اند. براساس توضیحات این تهیه‌کننده، روزبه معینی در نقش دکتر روزبه و محمدرضا نجفی در نقش پورامجد، جدید‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

سریال خوب، بد، زشت با حضور بازیگرانی چون امین حیایی، بهاره رهنما، مهدی کاسبی، مهدی سلوکی، حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، صدیقه کیان‌فر، شهین تسلیمی و ساقی زینتی برای پخش از شبکه دو تولید می‌شود.

همچنین روز گذشته علی دارابی، معاون رسانه ملی در امور تلویزیون همراه تعدادی از معاونان رسانه ملی در محل تصویربرداری سریال خوب، بد، زشت حاضر شدند و روند تولید این مجموعه تلویزیونی را بررسی کردند.

دارابی با ابراز رضایت از روند تولید سریال‌های نوروز 93 گفت: امیدواریم در سال جدید مخاطبان تلویزیون از برنامه‌ها رضایت داشته باشند. وی خطاب به عوامل تولید و بازیگران خوب، بد، زشت گفت: رقابت شدیدی میان شبکه‌ها و تولید مجموعه‌های نمایشی وجود دارد و قطعا انتخاب بهترین‌ها بعد از نوروز برای ما سخت‌تر می‌شود. همچنین حسن خجسته، معاون برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی در سخنان کوتاهی همدلی میان عوامل تولید سریال خوب، بد، زشت را ستود و افزود: با نگاهی به خلاصه این مجموعه متوجه می‌شویم. نویسنده با دیدی جامعه شناسانه توانسته نقش حمایتی خانواده ایرانی را نسبت به فرزندان بخوبی تصویر کند. به کارگیری بازیگران حرفه‌ای، متن خوب و حضور کارگردان با تجربه از مهم‌ترین ویژگی‌های خوب، بد، زشت است. مدیر شبکه دو نیز در این بازدید حضور داشت و اطلاعاتی درباره برنامه‌های نوروزی شبکه دو ارائه کرد.

«روزهای بد در» در نیمه راه

سریال نوروزی شبکه سه با نام «روزهای بد در» به نیمه رسیده و دو بازیگر جدید به مجموعه بازیگران این مجموعه اضافه شده‌اند. مهران مهام درباره بازیگران جدید این سریال گفت: مهران غفوریان نقش نادر، برادر نگار را بازی می‌کند و نگار نامزد پرویز (هومن برق‌نورد) است. کریم قربانی نیز به جمع بازیگران سریال روزهای بد در پیوست.

این تهیه‌کننده درباره مراحل فنی سریال گفت: صداگذاری سریال شروع شده است، یحیی سپهری موسیقی تیتراژ سریال را می‌سازد و بزودی خواننده تیتراژ نیز معرفی خواهد شد.

مهام درباره روند تصویربرداری این سریال گفت: تصویربرداری به نیمه رسیده و همچنان ادامه دارد. هفته گذشته چند روز در راه‌آهن و در یک قطار تصویربرداری داشتیم، بعد از آن سراغ خانه نگار آمده‌ایم و ماجراهای این خانه را به تصویر می‌کشیم. به گفته این تهیه‌کننده، تصویربرداری سریال روزهای بد در، ایام نوروز هم ادامه خواهد داشت. این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی براساس فیلمنامه‌ای از برزو نیک‌نژاد تولید می‌شود و ماجرای آن درباره اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده‌اش برنامه‌ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مساله باعث می‌شود برنامه‌های خانواده به هم بریزد، اما همه آنها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

هومن برق‌نورد، بیژن بنفشه‌خواه، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، مهرناز بیات، محمدرضا شیرخانلو، لاچین دربندی، غلامرضا نیکخواه، امیررضا میرآقا، شیما سلیمی، حامد اخباری و سادیا جلالی‌پور در این سریال‌ نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

روزهای پایانی «ما فرشته نیستیم»

تصویربرداری سریال ما فرشته نیستیم رو به اتمام است و بزودی به شبکه تهران ارائه می‌شود. سریال نوروزی شبکه تهران به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و فلورا سام، ماجرای چهار زندانی و خانواده‌های آنها را در آستانه سال نو به نمایش می‌گذارد.

اوجی درباره روند تولید این سریال گفت: 90 درصد از فیلمبرداری انجام شده و بزودی کارمان در این محله به اتمام خواهد رسید. همزمان با تولید، مراحل فنی این مجموعه نیز تا حد زیادی انجام شده است. فیلمنامه سریال ما فرشته نیستیم به قلم آرش برهانی نوشته شده و بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، فاطمه گودرزی، شهره لرستانی، علی صادقی، برزو ارجمند،‌ غلامحسین لطفی، محمود عزیزی،‌ نادر سلیمانی و داریوش موفق در این سریال حضور دارند.

آذر مهاجر / گروه رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها