کره‌ای ها با سریال های افسانه‌ای برای خودشان تاریخ ساختند ولی ما...

جزییاتی از دیدار عوامل «شیار143» با رهبر معظم انقلاب

مراسم تقدیر از عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» با حضور همسر رئیس جمهور، همسر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مادر شهید ایرج امیری برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۲۰۷۰
بوسه مریلا زارعی بر دستان مادر شهید امیری/ عکس

مریلا زارعی اولین کسی بود که از سوی خانواده شهدا و همسر رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت و پس از آنکه به‌روی سن رفت بر دستان مادر شهید ایرج امیری بوسه زد و گفت: خدا را شاکرم که این فرصت را به من عطا کرد تا بتوانم قطره‌ای از دریای احوال مادران سرزمینم را به تصویر بکشم. خدا را شاهد می‌گیرم که از ابتدای این کار با خدای خود معامله کردم و واقعاً چنین روزهایی را برای خود تصور نمی‌کردم. چون فکر می‌کردم این نقش هم مثل مظلومیت همه مادران ممکن است هیچ‌وقت دیده نشود. در نتیجه در همه لحظات از روح شهدای سرزمینم کمک گرفتم تا بتوانم حق مطلب را ادا کنم.

/Media/Image/1392/12/13/635295238985581250.jpg

بازیگر نقش الفت در فیلم شیار 143 ادامه داد: به‌عنوان یک بازیگر لباس یک نقش را بر تن کردم ولی همین‌جا سوگند می‌خورم که سعی کردم قداست و پاکی این نقش را در لحظه لحظه ایفای این نقش حفظ کنم و موسیقی‌ای که من را برای این کار کوک کرد، مناجات سحرگاه ماه رمضان و اذان لحظه افطار بود.

/Media/Image/1392/12/13/635295238979824850.jpg

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
یكی از بهترین فیلم هایی بود كه دیدم. آخر فیلم یك آن احساس كردم نفسم بند آمده و دارم خفه می شم. تبریك می گم به همه ی عوامل فیلم و براشون آرزوی موفقیت های روزافزون می كنم.
به نظرم همه ی ما مدیون خانواده شهدا و جانبازان هستیم و خانم زارعی حركت پسندیده ای انجام دادند.
...
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
۰
۰
من سینما زیاد میرم ولی این فیلم واقعا بهترین فیلمی بود كه تا به امروز دیدم
از همه نظرعالی بود
بازی هنرمندانه خانم زارعی واقعا تحسین برانگیزه

نیازمندی ها