پیشنهاد خرید سرخ ها بیشتر است

واگذاری پرسپولیس به مسافری از هند!

برخی از مسئولان ورزشی و مرتبط به بحث خصوصی‌سازی سرخابی‌ها پیشنهاد خرید استقلال را به افرادی که برای خرید پرسپولیس پیش قدم شده‌اند ارائه داده و این به دلیل تعدد پیشنهاد‌های خرید امتیاز پرسپولیس است.
کد خبر: ۶۵۱۶۹۰
واگذاری پرسپولیس به مسافری از هند!

در شرایطی که تغییر و تحولات در پرسپولیس منجر به آن شده است که اخبار مدیریتی این باشگاه به مطلبی داغ در محافل خبری و عمومی بدل شود، طبیعی است که تمرکز بسیاری از افراد متمول نسبت به خرید سهام این باشگاه با تحویل گرفتن پرسپولیس با فرمول‌های گوناگون جلب شود و به این دلیل مسئولان وزارت ورزش با تقاضای کمتری در مورد استقلال مواجه هستند.

در این ارتباط بنابر اعلام منابع غیررسمی، مسئولان وزارت ورزش به بعضی متقاضیان سهام پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند که با توجه به وجود تعدد درخواست‌ها در حوزه پرسپولیس که کار را سخت‌تر می‌کند‌، آنها روی استقلال تمرکز کنند.

شنیده می‌شود، یکی از این افراد تاجر ایرانی است که بیشتر فعالیت او در هندوستان است و او آمادگی خود را برای این امر اعلام کرده است،‌ البته وی پرسپولیس را اولویت برنامه خود اعلام کرده است.

پیش از این شنیده شده بود یکی از دوستان دایی که خواهان سهام پرسپولیس است یک هندی تبار است ولی اخبار تکمیلی حکایت از آن داشت که منظور از آن فرد، همین تاجر ایرانی است که رقیب دوستان دایی به حساب می‌آید البته ممکن است متقاضیان سهام پرسپولیس و استقلال شخصیت‌های حقوقی از شرکت‌هایی باشند که اتباع خارجی هم در آنها سهامدار باشند.

ضمن اینکه هر خرید پرسپولیس توسط فامیل دایی این معما را پیچییده‌تر کرده است. اما امیدواریم اگر این تاجر، هندی، پدر همسر دایی، فامیل دایی و ... صاحب پرسپولیس می‌شوند هر چه زودتر دست به کار شوند و البته بدهی پرسپولیس را بی‌حساب کنند چراکه کم‌کم کار به شکایت‌های گروهی و فردی و ... رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
در مورد فروش این تیم هم تبلیغات زیاد است!حالا نه اینكه تا حالا ده بار قهرمان آسیا شده اند تقاضای خریدش بالاتر از استقلاله!بابا هندیها بنجل خرند!
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
راج كاپور باشه بد نیست. این هم اخر وعاقبت پرسپولیس
ابی دل
United States
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
اس اس سروره، مثل بچه سر راهی بی صاحب نیست كه هر كس ادعای تصاحبش را كند!
دنیلی قرمز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
دنیا فقط پرسپولیس
قرمز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
خب دیگه وقتی تیمی كارش درست باشه متقاضیش هم زیاده دیگه.
به نظر من بهتره یكی هم پیدا بشه بیاد استقلال را محض رضای خدا بخره بد نیست آخه استقلالیها هم گناه دارن.حیونكیها غصه میخورن از اینكه كسی خواهانشون نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها