خروج سامانه بارشی شنبه از کشور

تهران، امشب بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران از اواخر وقت امشب در تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۵۱۰
تهران، امشب بارانی می‌شود

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور گفت: اواخر وقت امشب بارش باران برای تهران پیش‌بینی شده که برای صبح فردا نیز بارش به صورت پراکنده در برخی ساعات را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: برای استان‌های شمالی برای امروز بارش باران را پیش‌بینی کرده و باید بگویم امروز در شمال غرب، غرب سواحل و غرب شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطق سردسیر نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

شرایط هوای تهران امروز و فردا در حد سالم است

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا (جمعه) در نواحی مرکزی و دامنه‌های البرز بارش باران وجود خواهد داشت که در اواخر وقت از نیمه غربی کشور بارش‌ها قطع می‌شود و همچنین سامانه بارشی شنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرقی فعال و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی با بیان این‌که برای تهران امروز ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده که البته این امر باعث می‌شود کیفیت هوای تهران در حد سالم باشد، افزود: با وجود بارش باران و وزش باد شرایط هوای تهران امروز و فردا در حد سالم است.

گودرزی با اشاره به این‌که تقریباً در تمام مناطق افزایش دما حاکم است، افزود: برای کرمانشاه امروز بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین تنها در جنوب غرب کشور کمی کاهش دما را داریم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها