پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ از ۱۱ اسفند

پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری برای نوروز از ۱۱ اسفند و پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس در سراسر کشور از ۱۸ اسفند آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۳۰۷
پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ از ۱۱ اسفند

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: متقاضیان می‌توانند برای خرید بلیت اینترنتی به نشانی www.mosaferyar.ir یا www.payaneh.ir و همچنین سایر سایت‌های ‌استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مراجعه کنند.

محسن حاجی‌اسماعیلی افزود: پیش‌فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت شرکتهای مسافربری و تعدادی از دفاتر متمرکز در سطح شهر صورت می‌گیرد و بازرسان ادارات کل استانی هم نظارت می کنند.

وی با اعلام این که 1100 دفتر در پایانه‌ها و مراکز شهری خدمات سفرهای نوروزی را به مسافران ارایه می‌دهد، افزود: با توجه به بکارگیری حداکثر ظرفیت ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری، 19 هزار و 500 دستگاه اتوبوس که بیشتر از نوع VIP و ویژه است ، 35 هزار و 900 دستگاه مینی‌بوس و 35 هزار و 800 دستگاه سواری کرایه به منظور جابه‌جایی مسافران نوروزی تأمین و تجهیز شده‌ است.

حاجی‌اسماعیلی طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی را از 25 اسفند تا 15 فروردین اعلام کرد و افزود: طرح ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی ، سرویس‌دهی مناسب و مطلوب به هم‌وطنان عزیز تهیه و برای اجرا به همه ادارات حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد و امید است با همکاری سایر سازمانهای خدمات‌دهنده به مسافران در جاده‌ها، جابه‌جایی روان و ایمن مسافران در ایام نوروز فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها