مبتکران دست بندی ساخته اند که با داشتن آن دیگر نیازی نیست رمز عبور و پین کد را به خاطر سپرد و کلید و کارت ورود و خروج را به همراه داشت.
کد خبر: ۶۴۹۸۵۰
با این دست بند دیگر نیازی به رمز عبور ندارید

این دست بند که نایمی نام دارد، اطلاعات امنیتی و شخصی کاربر را ذخیره سازی می کند و بر اساس ریتم قلبی منحصر به فرد کاربر یا همان الکتروکاردیوگرام او را شناسایی می کند.

در این دست بند از نشانه های منحصر به فرد بدن هر کاربر، برای شناسایی او استفاده می شود. مثلا امکان پذیر است که یک تلفن هوشمند یا تبلت را برداشت و فورا تنظیمات شخصی خود را که بر روی دست بند دانلود شده است بر روی وسیله هوشمند دیگری به کار گرفت.

با این سیستم می توان اطلاعات شخصی را در هر مکان و زمانی به همراه داشت و با هر وسیله هوشمندی از آن استفاده کرد. این دست بند به خوبی از اطلاعات ذخیره شده در خود محافظت می کند و امکان سوء استفاده و هک آن وجود ندارد.

این دست بند از بلوتوث 4.0 و فناوری حسی استفاده می کند.در این دست بند یک حسگر الکتروکاردیوگرام تعبیه شده است که ریتم منحصر به فرد قلب که مانند اثر انگشت هر شخص است را تشخیص داده و به طور خودکار قفل، وسیله را می گشاید.

کاربرد دیگر این دست بند برای بیتکوین است. بیتکوین نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می دهد که بدون هیچ واسطه ای انتقال پول غیر قابل بازگشت انجام دهند

برای استفاده از بیتکوین به یک کیف نیاز است که حاوی کلید عمومی و یک کلید شخصی است.

کلید عمومی به هر کس اجازه می دهد تا پول را به حساب کاربر بریزد در حالی که کلید شخصی به صاحب حساب اجازه می دهد تا پول به حساب های مختلف واریز کند.

ایده این است که کلید عمومی بیتوکوین از طریق «نایمی» اعتبار یابد و آن را از دست هکرها محفوظ دارد.

افرادی که نمی دانند پول های بیتوکوین خود را کجا ذخیره کرده اند می توانند به این وسیله به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

این گجت جدید در نمایشگاه جهانی موبایل 2014 در بارسلون اسپانیا عرضه شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها