کد خبر: ۶۴۷۹۹۶
فتح‌الله‌زاده: انزلی برای استقلال خوش‌یمن نیست


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز روز برد استقلال نبود و تیم حریف هم خوب بازی کرد.


علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره شکست استقلال مقابل ملوان و اینکه این تیم گربه‌سیاه استقلال شده است اظهار داشت: گاهی این اتفاق‌ها پیش می‌آید به هر حال زمین بازی هم خوب نبود و ما هم چند بازیکن تاثیرگذار خوب خود را نداشتیم. خسرو حیدری و آندو نبودند. امروز از آن روزهایی بود که نباید می‌بردیم. بازیکن حریف یک شوت زد و اتفاقاتی افتاد و ما گل خوردیم. در عین ناباوری با نتیجه بدی باختیم ولی بچه‌ها زحمت کشیدند و امیر قلعه‌نویی هم تا اینجا زحمت خود را کشیده است.

وی درباره اینکه انزلی برای استقلال خاطرات خوبی رقم نمی‌زند عنوان کرد: انزلی برای ما خوش‌یمن نبوده است البته تیم حریف خوب بازی کرد ولی از یک مسئله خوشحالم با توجه به حرف و حدیث‌هایی که پیش امده بود باید بگویم که زمستان رفت و روسیاهی به ذغال ماند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه ظاهرا مسئولان ملوان شارژ خوبی از تیم خود انجام دادند گفت: تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس و استقلال با انگیزه بازی می‌کنند. امروز روز استقلال نبود بچه‌ها زحمت کشیدند اما باخت تلخی بود و همه ما ناراحتیم اما قطعا بچه‌ها در بازی‌های بعدی جبران می‌کنند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه با توجه به این باخت برای رسیدن به قهرمانی دچار نگرانی نشد گفت: کارمان که سخت شد همانطور که این اتفاق برای ما افتاد قطعا برای تیم‌های دیگر هم می‌افتد من به قلعه‌نویی اعتقاد دارم و از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم بابت این باختی که آوردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها