دیگر کاری به بدهی‌ها نداریم

پروین: از پیشکسوتان و بزرگان رخصت گرفتم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه داشتم از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس رخصت بگیرم.
کد خبر: ۶۴۷۱۳۱
پروین: از پیشکسوتان و بزرگان رخصت گرفتم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه داشتم از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس رخصت بگیرم و به همین دلیل از آنها دعوت کردم تا همدیگر را ببینیم و در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما حمایت مالی و معنوی از تیم است و اگر بودیم از قدیمی‌ها برای کمک به باشگاه استفاده می‌کنیم.

به گزارش جام جم ورزشی ، علی پروین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: این جلسه را گذاشتیم تا دور هم باشیم و فاصله‌ها کم بشود. از بزرگان خودم در پرسپولیس و از شاگردانم دعوت کردم که امروز بیایند تا همدیگر را از نزدیک ببینیم و ناهاری را کنار هم بخوریم و از همه قدیمی‌ها اجازه بگیرم که در این مقطع مدیریت پرسپولیس را بر عهده داشته باشیم. می‌خواستم این جلسه را هفته قبل بگذاریم اما پیگیری امور باشگاه اجازه نداد. امروز هم خوشحالم که خیلی‌ها را دیدم. بزرگ‌های پرسپولیس از همان دهه 40 و 50 به بالا آمده بودند. همچنین می‌خواستیم این مساله را هم به همه آنها تاکید کنم که پرسپولیس متعلق به همه آنها است.

وی ادامه داد: یک نکته که اینجا مطرح شد، استفاده از توانایی‌های این بچه‌ها در بخش‌های مختلف است. اگر قرار شد بمانم و در خدمت پرسپولیس باشم، قصد دارم از آنها تا حد امکان استفاده کنیم.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه با اشاره به جلسه شب گذشته خود با امیر رضا خادم در وزارت ورزش گفت: اول اینکه از این جلسه به بعد، یعنی همان دیشب، ما دیگر کاری به بدهی‌های قبلی باشگاه نداریم و اصلا راجع به این موضوع دیگر صحبت نخواهم کرد. جلسه خوبی داشتیم که آقایان خادم، گرشاسبی، طاهری، احمدی، ناظمی، منتقمی، هدایتی و دایی در آن حضور داشتند. همه زحمت کشیدند و بودند. از این جلسه به بعد تمام فکر و ذکر ما تهیه پول برای مسائل جاری باشگاه و تیم است. تمام تلاش ما معطوف به حمایت مالی و معنوی از تیم و کادر فنی است و پیشکسوتان هم، چنین نظری داشتند. آقای دایی هم پا به پای ما برای حل مشکلات مالی می‌دود و در حالی که بحث سهمیه آسیایی مطرح است، هنوز برای قهرمانی امیدواریم.

علی پروین با اشاره دوباره به جلسه امروز (دوشنبه) پیشکسوتان گفت: اینکه دور هم بودیم، اتفاق خوبی بود. احترام به بزرگتر و کسوت باید در پرسپولیس حرف اول را بزند و من به همه بزرگان و قدیمی‌ها می‌گویم که پرسپولیس تعلق به همه آنها دارد. چه باشیم و چه نباشیم. پرسپولیس آبروی همه ما است. وقتی تیم نتیجه بگیرد، سر همه ما بالا است.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان مصمم به خصوصی سازی پرسپولیس است، قدیمی‌ها خواستند با اجرایی شدن این طرح، پیشکسوتان و هواداران در اولویت قرار بگیرند که این موضوع را منتقل می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها