اهالی موسیقی به پیشواز بهار می‌روند

جشنواره کنسرت‌ها در اسفند 92

کنسرت غلامرضا صنعتگر نوزدهم بهمن ماه ۱۳۹۲ درحالی در سالن ورزشی فجربندرعباس برگزار شد که این خواننده جنوبی به خاطر کسالت‌های اخیرش و بستری بودن در بیمارستان، همچنان حال مساعدی نداشت ولی با این حال برای تشکر از مردم کشور و تمام کسانی که برای سلامتی وی در این مدت دعا کردند، کنسرتی را با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان برگزار کرد.
کد خبر: ۶۴۶۰۹۶
خواننده ای که از بیمارستان روی صحنه رفت

در ابتدای برنامه با آمدن صنعتگر روی صحنه، مردم به حالت ایستاده این هنرمند جنوبی را تشویق کردند و بعد با ورود اعضای ارکستر، قطعه‌ی جدید «هنوزم سرپام» اجرا شد و در ادامه قطعات «شکر»، «بندر نازنینوم»، «یا ضامن آهو»، «مردمان آفتابی»، «گل زیبا»، «دنیا ن جای موندنه»، «شیک و پیک»، «شهرزاده»، «نه ام نا وا» و «بره بره» نیز به ترتیب توسط وی و گروهش برای حاضرین اجرا شد.
رهبر ارکستر این کنسرت امیر حسین حکمت نیا بود. صنعتگر مهمانان ویژه‌ای در این برنامه داشت که برخی از این مهمانان برای رونمایی از آلبوم صنعتگر از تهران به بندرعباس آمده بودند تا در رونمایی از آلبوم کنار او باشند.

حواشی:
- بعد از گذشت چند سال این اولین کنسرت بزرگی بود که در سالن ورزشی فجر شهر بندرعباس برگزار می‌شد و مردم این شهر دوباره کنسرتی را با همان عظمت و شور هیجان در این سالن تجربه می‌کردند.

صنعتگر مهمانان ویژه‌ای در این برنامه داشت که برخی از این مهمانان برای رونمایی از آلبوم صنعتگر از تهران به بندرعباس آمده بودند تا در رونمایی از آلبوم کنار او باشند.


- بعد از اجرای قطعه‌ی «یا ضامن آهو» مجری برنامه از همه‌ میهمانان دعوت کرد که روی استیج بیایند تا از آلبوم جدید صنعتگر با نام «هنوزم سرپام» به طور رسمی رونمایی شود و بعد هم تمام هنرمندان و میهمانان برنامه بر روی استیج آمدند و با امضایشان بر روی تابلوای از کاور آلبوم، به طور رسمی از آلبوم این هنرمند عزیزمان در حضور ۲۵۰۰ هوادار این خواننده رونمایی کردند.
- با درخواست تماشاگران قطعه‌ی «هنوزم سرپام» دوبار اجرا شد و هربار با همخوانی حضار و تشویق گرم آن‌ها همراه بود.
- صنعتگر قطعه‌ای را به صورت بداهه خواند و به پدرش تقدیم کرد.
- صنعتگر در این اجرا چند قطعه از آلبوم «هنوزم سرپام» را اجرا کرد که فضای متفاوت‌تری نسبت به کارهای قبلی‌اش داشت.
- این کنسرت به تهیه کننده‌گی موسسه فرهنگی هنری «شیدای عشق» برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها