حاشیه دیدار مس کرمان و تراکتورسازی

درخواست هواداران تراکتورسازی برای گرفتن جام

روی هاجسون معتقد است وین رونی در جام جهانی ثابت خواهد کرد که یکی از برترین بازیکنان دنیاست.
کد خبر: ۶۴۵۷۹۱
هاجسون به وین رونی انگیزه داد

انگلیس در جام جهانی 2014 برزیل در گروهی سخت با تیم‌های ایتالیا، اروگوئه و کاستاریکا هم گروه است و در اولین دیدار خود باید با ایتالیا بازی کند.

سرمربی انگلیس درباره حضور وین رونی در جام جهانی 2014 گفت: امیدوارم که سال 2014 سال درخشش رونی باشد. او اکنون 28 ساله است که بهترین سن برای یک فوتبالیست محسوب می‌شود. مطمئن هستم او در جام جهانی ثابت خواهد کرد که یکی از برترین بازیکنان دنیاست.

هاجسون ادامه داد: جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی است و برترین بازیکنان جهان در آن حضور دارند. رونی بازیکن بسیار مستعدی است و این را در جام جهانی ثابت خواهد کرد. او در گذشته نیز هربار برای تیم ملی به میدان رفته توانسته بازی های درخشانی را برای انگلیس نشان دهد و اکنون همه از او انتظار داریم تا در برزیل بتواند ارزش های خودش را نشان دهد. او در منچستر هم بازری های خوبی به نمایش می گذراد و این نشان می دهد که رونی کاملا در آمادگی به سر می‌برد. جام جهانی فرصت خوبی است که رونی ثابت کند تنها در لیگ برتر ستاره نیست، که در جهان نیز یک ستاره بزرگ محسوب می شود. قطعا اگر رونی در بهترین شرایط روحی و فیزیکی باشد انگلیس می تواند به مراحل پایانی صعود کند.

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه درباره این تئوری قدیمی که بازیهای فرسایشی باشگاهی در انگلیس باعث می شود که تیم ملی انگلیس نتیجه نگیرد گفت: قطعا تراکم بازی های زیاد باعث خشتگی بازیکنان می‌شوند و این به سود بازیکنان نیست. برای مثال ببینید که تئو والکات به دلیل مصدومیت نمی تواند همراه تیم ملی در برزیل باشد. در واقع فشردگی بازی ها در ژانویه باعث شد که والکات را در تیم ملی نداشته باشیم. قبلا همیشه لیگ خودمان را ستایش می‌کردیم که باعث تقویت بازیکنان می‌شود. در حال حاضر 23 بازیکن فرانسوی، 15 بازیکن بلژیکی و 14 بازیکن اسپانیایی در لیگ برتر بازی می کنند. پس تیم ما تنها این شرایط را در جام جهانی ندارد.

به گزارش ایسنا انگلیس ماه آینده در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی برابر دانمارک قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها