توقیف «بی ام و» با کلکسیونی از ادوات جنگی

«قدرت» دستگیر شد

از تخریب خودرو دولتی تا تجاوز به دختران جوان

«کرکس» بزرگ تهران دستگیر شد

پسر شروری که به دلیل جرم‌های مختلف به «کرکس» معروف شده بود، پس از هشت ماه فرار توسط ماموران امنیت تهران بزرگ دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۲۳۴۶
«کرکس» بزرگ تهران دستگیر شد

چند روز گذشته دادسرای ناحیه 14 دستور دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران را به اتهام تخریب، تجاوز به دختران جوان، عربده کشی، فحاشی، تهدید، برهم زدن نظم عمومی، تخریب خودروی اداره برق، تخریب خودروها مردم، تخریب ساختمان مسکونی، ایجاد رعب و وحشت، قمه کشی، نزاع دست جمعی، ضرب و جرح عمدی مردم و ایجاد رابطه نامشروع با چندین زن و هشت ماه فرار از چنگال قانون، صادر کرد.

در این خصوص ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فعالیت خود را آغاز کرده و با بهره گیری منابع اطلاعاتی خود و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق شدند متهم را در ساعات پایانی شب گذشته در یک قهوه خانه‌ای در حوالی اتوبان خاوران شناسایی و ردیابی کنند.

در ادامه چندین اکیپ عملیاتی به محل اعزام و با بستن تمامی راه‌های فرار به قهوه خانه یورش برده و متهم نیز که در حال استعمال قلیان بود با مقاومت در برابر ماموران و همچنین جوسازی و تحریک سایر همدستانش علیه ماموران امنیت قصد فرار از معرکه را داشت که عوامل انتظامی این اجازه را به او نداده و قبل از هر اقدامی وی را به همراه دوستانش دستگیر و در نهایت با شلیک یک تیر هوایی و آرام کردن جو قهوه خانه متهمان را به پایگاه انتقال دادند.

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: متهمان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
از نیروی محترم انتظامی در مبارزه با اراذل واوباش كه امنیت مردم وجامعه را به خطر می اندازند ، متشكریم خدا یارتان باد ماازحضور شما دلگریم .
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
این انگلها به چه درد جامعه می خورند اینها باید هر چه سریعتر اعدام شوند تا محیط جامعه پاك شوند حیف اكسیژن كه این انگلها تنفس میكنند
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
با عرض سلام و خسته نباشید به نیروهای خدوم انتظامی خدا قوت انشاآ... تمام این كسانی كه امنیت جامعه را تهدید میكنند جمع اوری شوند و به اشد مجازاتشون برسن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
انشااله خداوند به شما نیروهای سخت كوش و فداكار عمر باعزت دهد تا جامعه را از وجود این آشغالهای از خدا بیخبركه امنیت و آسایش را ازمردم می گیرند پاك كنید .
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
فردا با وثیقه یك میلیون تومان آزاد میشود . بنطر بنده جرم ایشان خیلی بیشتر از آن دو نفری است كه به جرم زورگیری محاكمه و اعدام شدند . چنین افرادی لیاقت زنده ماندن را ندارند؟ چون علاوه بر اینكه نفعی برای جامعه ندارند بلكه وجودشان برای امنیت جامعه مضر است. بنا بر این مقامات قضایی حدا اقل كاری كه میكنند باید این افراد را در زندن و دور از جامعه نگهدارند نه اینكه آفتابه بیندازند گردنشان و در خیابان بگردانند و یا اینكه بعد از یكی دوماه زندانی آزادشان كنند. امیدوارم مسئولین قضایی برخورد قاطعانه با چنین افراد بی خاصیت مضر امنیت جامعه داشته باشند .
هیوا
Netherlands
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
این پست فطرتو باید اعدام كنند. شهامت داشته باشید اونو اعدام كنید. نه اینكه آزاد كنید دوباره جنایت كند. امثال این آقا ننگ جامعه و انسانیته. خواهشن آزادش نكنید بیاد سراغم
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
لطفا بفرستیدش دارالتادیب
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
فردا آزادش میكنن حالا ببین فقط اسمش میشه خفاش
م.ك.جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام.بادرودبه روح پاك شهیدان نیروی انتظامی.ضمن تاییدنظرعلی؛ازرسانه های عمومی تقاضادارم دراین خصوص به قوه مقننه وقوه قضائیه فشاربیاورندتاقوه مقننه قوانین سختی را دراین خصوص وضع نمایندوقوه قضائیه بشدت انها را اجرا كنندتاخون شهیدانمان پایمال نشودمگرغیرازاین است كه جان بركفان برای حفظ جان ومال وناموس ازخود گشتند جواب انهارا چگونه دهیم بگوییم شما ازدشمن تا دندان مسلح نترسیدیدولی ما ازچندتا .... ترسیدیم وای برمسئولین بی توجه و سهل انگار وای برما كه میراث خوار ان همه جانفشانی فداكاری هستیم خجالت زده روح پاك شهیدانیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
با عرض سلام. خسته نباشید .خواهشمند است جامعه اسلامی را از وجود این افراد پاك كنید قانون خداوند را اجرا كنید اینها وحشی هستند گناه زن و بچه مردم چیه . امنیت جامعه از همه چیز دیگر واجب تر است
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
با سلام
در جواب فرد ناشناس ، شما به فكر وجهه مملكت و... هستید اما به این فكر نمی كنید كه این فرد در هر جایی كه باشد افرادی را دارد كه برایش انجام وظیفه كنند و به شرارت های خود ادامه دهد.
در ضمن خدائی نكرده كوچكترین این اتفاقات اگر برای خانواده خودش می افتاد هرگز این تصورات و این افكار را نداشت.
و به نظر من سیستم تنبیهی جامعه ما بر اساس نظام تنبیهی كشور چین می بود،هیچگاه اختلاس و دزدی و رشوه خواری و زمین خواری و ... اتفاق نمی افتاد.
علی - كانادا
Canada
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
با سلام
این شخص و امثال ایشان ( مخصوصآ ایشان ) چندین باربا كار های خشن گرفتار شدند / چرا اینها را جرایمشان كه بیش از اعدام و آخرین خط قرمز را نیز رد كرده اند باز و باز آزاد میكنید/ چرا اینها را در میان مردم بیگناه و از همه چیز بی خبر رها میكنید. . اینها بعد از چند روز آزاد میشوند / با این روش مردم از ترس جرآت شكایت را هم ندارند/ من با تعداد زیادی كه به كانادا و شهر مونترال مهاجرت میكنند مواجه میشوم همه از نا امن بودن جامعه زیاد سخن میگویند.
ترس سراسر وجودم را گرفته. اگر با قاطعیت جلوی این معضلات را نگیرید كشور به انزوا كشیده خواهد شد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها