2 دوست با همدستی یکدیگر رفیق دیگرشان را کشتند

پایان خونین رفاقت قدیمی

مدیر داخلی یک شرکت در شهرستان رشت پس از سرقت آهن آلات از محل شرکت، نگهبان را به قتل رسانده و جسدش را در نزدیک محل کارش دفن کرده بود.
کد خبر: ۶۴۱۷۰۳

به گزارش جام‌جم، سرهنگ کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در این باره گفت: رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران قرار گرفت که بستگان مرد نگهبان با طرح شکایتی در پلیس آگاهی رشت، عنوان کردند وی به طرز مرموزی گم شده و تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه بوده است.

در پی این شکایت، تحقیقات در این زمینه آغاز و با بررسی محل شرکت مشخص شد نگهبان شرکت در ساعات پایانی شب و پس از قطع برق، گم شده و مقادیری آهن آلات نیز از شرکت به سرقت رفته است.

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیق از کارکنان، به مدیر داخلی شرکت ظنین شدند و او را بازداشت کردند.

متهم ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت نگهبان شد، اما با دیدن مدارک پلیس، زبان به اعتراف گشود و عنوان کرد، از مدتی پیش لوازم شرکت را سرقت می‌کردم و شب حادثه نیز تلفنی از نگهبان خواستم برق شرکت را قطع کند تا دوربین مداربسته از کار بیفتد. سپس وارد شرکت شدم و با سرقت مقادیری آهن‌آلات، با مرد نگهبان درگیر شده و پس از قتل وی با میله آهنی، جسدش را به اطراف شرکت منتقل و دفن کردم. سرهنگ کریمی تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده، جسد مرد نگهبان از محل خارج و با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

بنا بر این گزارش، با دستور بازداشت موقت برای متهم، تحقیق از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها