برای حضور در مسابقات دایموند لیگ و جایزه بزرگ آسیا

حدادی، تفتیان و زمانی به قطر می روند

داوری به جام جم ورزشی گفت:

مربی پرتاب وزنه ایران نمی آید، رجبی می رود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: به دلیل هزینه بالای حضور مربی در ایران، قرار شد رجبی راهی اردوی برون مرزی شود.
کد خبر: ۶۴۱۴۴۰
مربی پرتاب وزنه ایران نمی آید، رجبی می رود

لیلا رجبی رکورددار پرتاب وزنه بانوان ایران در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا ۲۰۰۹ گوانگجو مدال برنز و در  بازی های آسیایی داخل سالن ۲۰۰۹ هانوی و قهرمانی دوومیدانی داخل سالن آسیا ۲۰۱۰ تهران مدال طلا را برای تیم ایران به دست آورده است. وی نماینده ایران در رشته پرتاب وزنه در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن بود.

رجبی که در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو نتوانست به مدال دست پیدا کند، تلاش دارد تا این بار در اینچوان سکونشین شود، تا نخستین مدل دوومیدانی به نام ورزش زنان ایران به ثبت برسد.

از مدتی پیش اخباری مبنی بر تلاش فدراسیون دوومیدانی برای دعوت از یک مربی روس به منظور هدایت تمرینات رجبی برای ارتقا سطح رکوردش به ایران بود. بر این اساس قرار بود مربی مورد نظر پیش از پایان سال جاری در ایران باشد. به علاوه فدراسیون قصد داشت تا از حضور مربی خارجی برای استفاده چند ورزشکار پرتاب وزنه دیگر ایرانی نیز بهره ببرد.

در این خصوص افشین داوری در گفت و گو با جام جم ورزشی عنوان کرد که به دلیل هزینه بالای حضور مربی خارجی در ایران و نبود حریف تمرینی، تصمیم بر این شده که رجبی راهی اردوی خارجی شود.

وی افزود: براساس صحبتی که با لیلا رجبی داشتیم، قرار شد تا وی راهی بلاروس شود تا در کنار مربی مورد نظر خودش و یکی از دوستانش که پرتاب بالای 20 متر دارد تمرین کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص زمان اعزام رجبی به اردوی بلاروس عنوان کرد: اوایل سال آینده وی راهی بلاروس خواهد شد، البته باید کمیته ملی المپیک شرایط اعزام وی را فراهم کند. بر اساس توافق صورت گرفته رجبی حداقل باید 4 ماه با این مربی تمرین کند تا به شرایط مورد نظر برسد.

 لیلا رجبی رکورد ورودی مسابقات جهانی داخل سالن دوومیدانی را نیز در سال جاری کسب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها