گزارش تمرین پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس 44 ساله شد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر

پرسپولیس نیمه اول را از سپاهان برد

شاگردان علی دایی سپاهان را در نیمه نخست شکست دادند.
کد خبر: ۶۴۱۱۳۳
پرسپولیس نیمه اول را از سپاهان برد

سایت جام جم ورزشی - دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. گل های پرسپولیس را در این نیمه عباس زاده و علی عسگر در دقایق 11 و 18 به ثمر رساندند.

در این نیمه بازی زیبا و مهیجی را دو تیم ارائه کردند اما پرسپولیسی ها از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را کردند و با زدن دو گل با خیالی آسوده به رختکن رفتند. سرخپوشان در نیمه بیشتر تلاششان معطوف به نفوذ از جناح راست سپاهان بود و در مقابل شاگردان کرانچار بیشتر تلاش داشتند با شوت زنی و فشار آوردن به عمق دفاع پرسپولیس صاحب موقعیت شوند.

شاگردان علی دایی در دقیقه دهم نخستین فرصت بازی را به دست آوردند. شوت محسن مسلمان در داخل محوطه جریمه سپاهان، با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد و کرنر ارسالی با ضربه سر بسیار خوب عباس زاده همراه شد تا نخستین گل این دیدار به سود سرخ پوشان رقم بخورد. پس از این گل سپاهان تلاش کرد تا با فشاری همه جانبه به گل برسد و احسان حاج صفی در دقیقه 15 شانس خودش را برای گلزنی امتحان و با یک ضربه از راه دور تلاش کرد تا دروازه سرخپوشان را باز کند اما واکنش دیدنی نیلسون که در دو مرحله توانست توپ را از آن خود بکند مانع از فروپاشی دروازه سرخپوشان شد.

در ادامه و در دقیقه 18 اشتباه بزرگ شجاع خلیل‌زاده در کنترل توپ، حمید علی عسگر را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه براحتی دروازه سپاهان را برای بار دوم باز کرد. پس از این گل بار دیگر شاگردان کرانچار تلاش کردند تا حداقل یک گل به ثمر برسانند و ارسال یک کرنر از سوی حاج صفی در دقیقه 22 با ضربه سر سرجیو فان‌دیک همراه شد و ضربه سر خوب این بازیکن با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

در دقیقه 25 این بازی بود که کار ترکیبی هافبک های پرسپولیس توپ را پشت محوطه جریمه سپاهان، به دهنوی رساند و شوت سنگین این بازیکن با اختلافی اندک از بالای دروازه ساهان راهی اوت شد و تنها دو دقیقه بعد بود که امید ابراهیمی درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد ولی شوت بی دقت او درحالیکه فضای مناسبی را پیش روی خودش داشت، راهی اوت شد.

پرسپولیسی ها در دقیقه 34 می توانستند اختلاف را به سه گل برسانند. پاس بسیار خوب خلعتبری در پشت محوطه جریمه سپاهان به عباس زاده رسید و این بازیکن با شوت فنی و بسیار خوبی تلاش کرد دروازه سپاهان را باز کند اما ضربه او به شکلی خطرناک و با اختلافی اندک راهی اوت شد. پس از این فرصت بیشتر توپ و میدان در اختیار شاگردان دایی بود اما آنها در خلق موقعیت های مناسب ناتوان بودند تا نیمه نخست با همان برتری دو بر صفر سرخپوشان به پایان برسد.

در این دیدار، مهدی شریفی از سپاهان در دقیقه 35 از زمین مسابقه اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، حمید علی‌عسگر، رضا حقیقی، میثم حسینی، محسن مسلمان، قاسم دهنوی، محمدرضا خلعتبری و محمد عباس‌زاده.

ترکیب سپاهان: رحمان احمدی، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، سید هادی عقیلی، احسان حاج صفی،‌امید ابراهیمی، اروین بولکو، حسین پاپی، علی کریمی، مهدی شریفی، سرجیو فان‌دیک.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها