هفته بیست و پنجم لیگ برتر

پرسپولیس نیمه اول را از سپاهان برد

مدیرعامل استقلال با انتقاد از شایعه سازان می‌گوید وضعیت فعلی تیمش تفاوت میان یک مربی خوب و مربی‌ای که زود زمین را خالی می‌کند را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۶۴۱۰۴۸
طعنه جدید فتح الله زاده: باوفاها ماندند!

علی فتح‌الله‌زاده  درباره آخرین شرایط تیمش صحبت کرد.

 

* هنوز وضعیت تیموریان به طور کامل مشخص نشده است. از جلسه‌ای که قرار بود چهارشنبه با امیر قلعه‌نویی درباره آندو داشته باشید، چه خبر؟

این جلسه به دلیل یک کاری که برای من پیش آمد لغو شد. من چهارشنبه با سرژیک تیموریان جلسه‌ای داشتم جلسه‌ی خوب و عالی‌ای با هم داشتیم. خانواده تیموریان همیشه با ما روابط خوبی داشته‌اند و اگر هم اختلافی ایجاد می‌شود به سرعت حل می‌شود. در روزهای آینده برخی مسائل درباره روزهای اخیر روشن می‌شود. به احتمال قوی تیموریان به استقلال باز می‌گردد. ان‌شاءالله تکلیف نهایی تیموریان امروز مشخص می‌شود.

 

• خسرو حیدری به جمع کسانی که می‌خواهند از استقلال جدا شوند اضافه شده است؟ یکی از نشریات در روز پنجشنبه چنین چیزی نوشته است.

 

ما هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم. عده‌ای با شایعه‌سازی می‌خواهند ما را خراب کنند، این یک طرح و پروژه است که آنها در دستور کار دارند. آمده‌اند و نوشته‌اند که خسرو حیدری هم در حال رفتن به قطر است. چه کسی این حرف را زده است؟ حالا فردا که می‌رویم به محاکم قضایی می‌گویند نه و بعد هم می‌گویند ما از شما نمی‌خواهیم که ما را ببخشید. حالا خواهیم دید که این کار را می‌کنید یا نه! مگر می‌شود آدم علیه تیم کشور خودش این همه شایعه و دروغ پخش کند؟ این موارد زیاد هست و من نمی‌خواهم به آنها دامن بزنم. اما مطمئن باشید به زودی همه این مسائل را به زودی روشن می‌کنیم و دست همه آنها را رو می‌کنیم.

 

• شنیده شده دلال‌هایی هستند که برخی بازیکنان استقلال را برای سفر به کشورهای عربی هوایی می‌کنند. این مسئله صحت دارد؟

 

من زیاد به این مسائل اهمیتی نمی‌دهم. در همه دنیا ایجنت‌ها حضور دارند. ما باید کارمان را خوب ببندیم و برنامه ریزی درست داشته باشیم تا به این مشکلات نخوریم. ان‌شاءالله در یک برنامه تلویزیونی یا یک کنفرانس خبری که هفته بعد برگزار می‌کنیم، درباره آن شفاف سازی می‌کنیم.

 

• اردوی تیم ملی هم با تصمیم کروش دوباره لغو شد.

 

به هرحال این نظر سرمربی تیم ملی است. ما به آن نظر احترام می‌گذاریم. آقای قلعه‌نویی مربی هستند و وقتی اظهار نظر می‌کنند فنی صحبت می‌کنند. اما اظهارات من مدیریتی هستند. من نمی‌توانم درمورد تیم ملی صحبت کنم و تصمیمات سرمربی هم به من ارتباطی ندارد و من صرفا به تصمیم کروش احترام می‌گذارم و اصلا درست هم نیست درباره تصمیم او من صحبتی انجام دهم.

 

• خسرو حیدری در بازی قبلی استقلال مصدوم شد و دکتر نوروزی معتقد بود که فشردگی رقابت‌های لیگ این مشکل را ایجاد کرده است. با لغو اردو، به سازمان لیگ نامه‌ می‌دهید که فاصله میان بازی‌ها بیشتر شود؟

 

بالاخره این صحبت‌های درست و علمی است. اگر اردو تعطیل شده، انتظار داریم فاصله‌ها بیشتر شود. فشردگی بازیکنان را از پا درآورده است. من به همین بازیکنانمان اعتقاد دارم. بازیکنان فعلی استقلال با وفاهای ما هستند. این‌ها بازیکنان با غیرت استقلال هستند که نمی‌گذارند ما کمبودی حس کنیم. آنها خیلی با غیرت در زمین می‌دوند و با وجود مشکلات همه تلاششان را در زمین پیاده می‌کنند و پیروز از میدان خارج می‌شوند. با وجود آنها کسی نمی‌تواند ما را از قهرمانی دور کند. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که باید به آنها افتخار کرد و البته باید به راس کادرفنی تیمم آقای قلعه‌نویی هم اشاره کنم. او مربی بزرگی است که با تدبیر عمل می‌کند و با رفتن یک بازیکن خودش را نمی‌بازد. اینجاست که فرق میان یک مربی با دانش و مربی که زود میدان را خالی می‌کند مشخص می‌شود.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها