رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی کشته‌های تصادفات در تهران گفت: این در حالی است که نتیجه ۵۰ درصد تست مواد مخدر رانندگان مشکوک مثبت اعلام شده است.
کد خبر: ۶۳۹۷۴۲
کاهش 40 درصدی کشته های تصادفات

 سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز در جلسه هم اندیشی با شرکت‌های بیمه گفت: تعداد کشته های تصادفات تهران از 1460 نفر در سال گذشته به 819 نفر  رسیده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن کاهش تعداد کشته‌های تصادفات در تهران گفت: پلیس آمادگی دارد تا هر طرح و راهکاری که بیمه ها ارایه دهند را در تهران اجرا کند.

 رحیمی تصریح کرد: از جمله این موارد پرداخت خسارات در محل تصادفات است که ما آماده اجرای آن هستیم.

فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از بیمه‌ها میخواهم که با اختصاص یک تا دو درصد منابع خود، به حوزه پیشگیری ورود پیدا کنند.

وی همچنین به وقوع یک حادثه دلخراش در شب گذشته اشاره کرد و گفت: یک دستگاه موتورسیکلت 600cc با سرعت بسیار زیاد در صالح آباد با موانع برخورد و دو سرنشین آن کشته شدند.

رحیمی گفت: متاسفانه رفتارهای بسیار خطرناکی از بعضی رانندگان ما سر میزند. 

فرمانده راهور تهران بزرگ گفت: در 9 ماه ابتدایی 91، از 402 تست انجام شده مواد مخدر و مشروبات الکلی از رانندگان تعداد 169 مورد مثبت بوده است.

وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه امسال از 526 مورد تست انجام شده 272 مورد مثبت بوده است.

رحیمی گفت: نیاز است که بیمه ها و سایر دستگاههای برای حل این معضل وارد شوند این در حالی است که این تستها از رانندگان مشکوک گرفته شده است. (فارس)

newsQrCode
برچسب ها: تصادف راهور کشته
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها