پا به سن گذاشته هایی که از جوان ها بهتر بودند

برترین پیرمردهای فوتبال / تصاویر

تعطیلات ستاره های فوتبال چگونه سپری می شود؟

از جزایر باهاما تا جزایر مالدیو!

فوتبالیست ها پولدارند و با این پول هر چه می خواهند می خرند و هر کجا می خواهند می روند. ..
کد خبر: ۶۳۹۷۴۱
از جزایر باهاما تا جزایر مالدیو!

سایت جام جم ورزشی - پایگاه خبری تحلیلی worldsoccertalk گزارشی جالب درباره اینکه هر کدام از ستاره های فوتبال برای گذراندن تعطیلات خود به کجا می روند. سفرهای تعطیلات ستاره های فوتبال بسیار گران قیمت است و آنها برای سپری کردن تعطیلات خود گران ترین هتل ها و بهترین مکان ها را انتخاب می کنند.

کریستیانو رونالدو

مرد سال فوتبال جهان برای تعطیلات یا به همراه نامزد و پسرش به آمریکا می رود یا اینکه راه مادیرا جزیره زادگاهش را انتخاب می کند. جزیره مادیرا زادگاه این فوق ستاره پرتغالی است. رونالدو برای اینکه در مادیرا حسابی به او خوش بگذرد ویلاها و زمین های متعددی خریده است.

سواحل زیبای جزیره مادیرا:

 

وین رونی

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلستان علاقه زیادی به جزایر باهاما دارد. باهاما کشوری کوچک که مشتمل بر جزایر متعددی است و یکی از مقاصد جذاب ثروتمندان دنیا برای گذران تعطیلات است:

 

دیوید بکام

ستاره بازنشسته و البته محبوب فوتبال انگلستان در طول سال بارها به میلان ، پاریس و لس آنجلس می رود اما به سوییس علاقه بسیار زیادی دارد و آن هم به دلیل علاقه خودش و خانواده اش به اسکی کردن است:

 

پائولو مالدینی

مدافع بازنشسته سابق ایتالیایی ها علاقه زیادی به کشورهای ایتالیایی دارد. او به همراه همسر و دو پسرش به دفعات به جزایر مالدیو، سریلانکا و فیلیپین سفر کرده است:

 

لیونل مسی

جزایر ایبسای اسپانیا، نیویورک و آرژانتین مقاصد دلخواه مسی برای تعطیلات هستند. آخرین بار مسی تعطیلات گران قیمتی را در ایبسا سپری کرد.

 

فرانک لمپارد

این بازیکن تیم ملی فوتبال انگلستان همانند رونی علاقه زیادی به گذراندن یک تعطیلات شاهانه در باهاما دارد. البته او خیلی هم به لس آنجلس سفر می کند و به سواحل این شهر علاقه بسیار زیادی دارد.او آخرین تعطیلات خود را به همراه خانواده اش به لس آنجلس سفر کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها