پرسپولیس در ضیافت پنالتی ها زانو زد

صعود فولاد خوزستان در غوغای ورزشگاه غدیر

ماراتن 120 دقیقه ای فولاد و پرسپولیس نیز نتیجه ای جز تساوی 1-1 نبود تا کار به ضیافت پنالتی بکشد . در ضربات پنالتی فولادی ها بهتر عمل کردند تا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند .
کد خبر: ۶۳۹۵۰۹
صعود فولاد خوزستان در غوغای ورزشگاه غدیر

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی که در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد ، دو تیم ارایه گر یک بازی حساس و پر هیجان بودند .

پرسپولیس که حساب شده پا به این دیدار گذاشته بود ، خیلی زود در دقیقه 5 توسط محمد عباس زاده صاحب گل برتری شد ، اما در ادامه شاگردان حسین فرکی نبض بازی را بدست گرفتند تا با بازی رو به جلوی خود عرصه را بر شاگردان علی دایی تنگ کنند. آنها که نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرده بودند در دقیقه 56 با شوت سنگین بختیار رحمانی و در میان غفلت مدافعان پرسپولیس به گل مساوی رسیدند تا ورزشگاه غدیر از خوشحالی این گل منفجر شود . هر چند در ادامه دقایق نیمه دوم ،فولاد تیم برتر میدان بود و پرسپولیسی ها تحلیل رفته نشان دادند ، اما گلی از خط دروزاه ها عبور نکرد تا کار به دو وقت اضافه 15 دقیقه ای کشیده شود . در دو نیمه وقت اضافه نیز گلی بدست نیامد تا در ضیافت پنالتی ها این تیم فولاد باشد که شاگردان علی دایی را خلع سلاح کند . در شرایطی که فولادی ها هر سه ضربه نخست خود را توسط مهدی بدرلو ، چاوز و لئوناردو پادوبانی گل کردند ، قاسم دهنوی و حسین ماهینی ضربات خود را آرام درون دستان سوشا مکانی جای دادند و محمد رضا خلعتبری نیز ضربه خود را به بیرون زد تا فولاد با برتری 4-1 در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی شده و حریف تراکتورسازی در این مرحله شود .   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بیس
Germany
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
بسیار بسیار خوشحال شدیم بابت باخت پرسپولیس ان شاالله همین روند برای استقلال نیز بوجود آید تا از دست این فوتبال دو قطبی نجات یابیم!
فولاد متشكریم

نیازمندی ها