از حواشی چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر می‌توان به ادعای پیامبری فردی به نام مدریک در مجموعه تئاترشهر، ورود لوریس چکناواریان به خانه برنارد آلبا و راضی نشدن مخاطبان از آثار بخش بین‌الملل اشاره کرد.
کد خبر: ۶۳۸۰۶۰
ادعای پیامبری توسط یک فرد در تئاترشهر

چهارمین روز جشنواره سی‌و‌دوم تئاتر فجر با اجراهای صحنه‌ای و خیابانی همراه بود اما گویا هنوز هیچ نمایشی نتوانسته مخاطبان تئاتر را راضی کند.

در تالار وحدت نمایش «خانه برنارد آلبا» از کشور آلمان در حالی که تماشاگرانی همچون لوریس چکناواریان، علی رفیعی، شیرین یزدان‌بخش و ... همچنین مخاطبان خارجی از کشورهای مختلف از این اثر دیدن کردند.

در مجموعه تئاتر شهر نمایش «پوتین‌ها» کار کاوه مهدوی اجرای موفقی را در کارگاه نمایش به صحنه برد و باید منتظر ماند که این نویسنده و کارگردان موفق طلسم را می‌شکند و بالاخره اجرای عمومی را برای آثارش می‌تواند بگیرد.

روز گذشته اتابک نادری رئیس تئاتر شهر به تماشای این نمایش نشست.

در تالار چهارسو نمایشی با موضوعی جنجالی به نام «مدریک» کاری از شهرام کرمی به صحنه رفت که در دو اجرای خود مورد استقبال قرار گرفت. اگرچه مدت طولانی اثر صبوری می خواست اما موضوع مورد بررسی نمایش بسیار ناب بود. مدریک در خصوص فردی است که ادعای پیامبری می‌کند و مریدانی را پیدا می‌کند و زندگی‌های فراوانی را به سیاهی می‌کشاند اما در نهایت مادر وی که فردی متدین است به ادعاهای دروغین او پایان می‌دهد.

«خانه آقای کرمی» به کارگردانی امیر اخوین در بخش نسل نو در تالار قشقایی به صحنه رفت، این نمایش به توجه به تجربه یک جوان تماشاگران را قانع کرد اما نیاز است تا کارشناسان حوزه تئاتر آثار بخش نسل نو را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهند تا معیارهای انتخاب صحیح آثار برتر دانشجویی مشخص گردد.

 در تماشاخانه ایرانشهر نیر نمایش «عکس های جیهان» کاری از اینالیا به صحنه رفت که نتوانست مخاطبان خود را راضی کند.

 در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر آثاری به اجرا درآمدند که استقبال از آنها همچون سال‌های گذشته نبود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها