گزارش تصویری

عکس های سرگیجه آور

گزارش تصویری

عکس هایی که باید آنها را دید

سیلوان کوردیه عکاس فرانسوی حرفه ای حیات وحش بیش از 35 سال است که چهار گوشه جهان را برای فرونشاندن عطش و علاقه اش به عکاسی از جانوران درنوردیده است.
کد خبر: ۶۳۶۰۷۷
عکس هایی که باید آنها را دید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کارتر نیوز، سیلوان کوردیه فرانسوی آلاسکا را برای محل اقامتش انتخاب کرده است. اما این مساله مانع از این نمی شود که به سایر نقاط دورافتاده کره زمین برای تهیه مجموعه عکس هایی از حیات وحش سفر نکند.

کوردیه تاکنون جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین عکس حیات وحش سال را کسب کرده است. در این گزارش یک مجموعه عکس از کوردیه را انتخاب کرده ایم که به چند دلیل منحصربفرد است. سوژه عکس ها ماده خرس قطبی و دو توله جوانش در آلاسکابه تنهایی یا به اتفاق هستند. عکس ها از این خانواده خرس ها فقط هنگام غروب آفتاب گرفته شده اند.

معمولا عکس هایی که از خرس های قطبی تهیه می شوند دارای زمینه ای سفید رنگ است اما در این مجموعه خانواده خرس های قطبی اغلب در زمینه ای از نور های سرخ، زرد و نارنجی مشاهده می شوند ، نورهای کاملا طبیعی غروب آفتاب در آلاسکا.

کوردیه برای تهیه این مجموعه علاوه بر هنر حرفه ای اش صبر و حوصله فراوانی به خرج داده است. صبر و حوصله از خصوصیات اصلی عکاس های حرفه ای حیات وحش است. با توجه به توضیحاتی که داده شد ، این عکس ها به اندازه ای زیبا و منحصربفرد هستند که هیچ نیازی به زیرنویس ندارند.

 

سیلوان کوردیه عکاس فرانسوی حرفه ای حیات وحش. عکس های او تاکنون در نشریه های گوناگونی انتشار یافته و چندین کتاب از مجموعه عکس هایش منتشر شده است. گزارش: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
محمدمهدی عربی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
۰
۰
خیلی زیبابود امیدوارم موفق باشید
محمد جمالی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
واقعا كه عكس های زیبا و جذابی گرفتن.
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
خرس قطبی خیلی زیباست واقعا جالبه.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
فوق العاده هست مرسی

نیازمندی ها