تا پایان سال

مجموعه تخصصی موسیقی شهید آوینی به بهره برداری می رسد

یکی از بزرگترین مجموعه های موسیقی کشور مجموعه تخصصی موسیقی شهید آوینی است که تا پایان سال در فرهنگسرای بهمن به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۳۱۳۷۹
مجموعه تخصصی موسیقی شهید آوینی به بهره برداری می رسد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 مهندس سید محسن اسدی، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین پروژه های منطقه 16 تهران بازسازی و استانداردسازی مجموعه تخصصی موسیقی شهید آوینی است که در فرهنگسرای بهمن در حال انجام است و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این سالن موسیقی با ظرفیت 1500 نفر در حال طی مراحل پایانی است، افزود: این مجموعه در دو طبقه با زیربنایی درحدود 5 هزار و 250 متر مربع احداث شده و مساحت سالن اصلی هزار و 747 متر مربع است.

شهردار منطقه 16 در ادامه گفت: این مجموعه دارای 586 متر مربع فضای انتظار ،120 متر مربع کافه گالری ،105 متر مربع فضای مخصوص کودکان ،رستوران با مساحت 450 متر مربع در دوطبقه،سالن پذیرایی vip با مساحت 143 متر مربع و سالن جلسات مجاور سالن پذیرایی با مساحت 145 متر مربع است.

تالار موسیقی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن در ذهن هنرمندان کشور به خصوص اهالی موسیقی دارای جایگاه ویژه ای است، برگزاری اولین جشنواره موسیقی پاپ کشور و چندین دوره جشنواره بین المللی موسیقی و تئاتر فجر، ارکستر فلارمونیک ارمنستان با رهبری لوئیس چکنواریان، اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری فرهاد فخرالدینی و اجرای نمایش های بزرگ صحنه ای مانند میر عشق و کلبه عمو تم از آن جمله است.

همچنین اجرای کنسرت های محمد اصفهانی، علیرضا عصار، مرحوم ناصر عبدالهی، قاسم افشار، خشایار اعتمادی، اخشابی، سراج، حسین علیزاده، گروه کامکارها و برگزاری انواع همایش ها، گردهمایی و برنامه های ملی مذهبی با شرکت مسوولان رده بالای کشوری از دیگر برنامه های اجرا شده در مجموعه شهید آوینی منطقه 16 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها