کتابشناسی نیایش‌های شیعه منتشر شد

مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه 16 و رئیس ستاد دبیرخانه تخصصی دعا و نیایش شمسه از انتشار کتابشناسی نیایش شیعه با شمارگان 3000 جلد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۴۲۰
کتابشناسی نیایش‌های شیعه منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه و رئیس ستاد دبیر خانه تخصصی دعا و نیایش شمسه گفت:کتابشناسی نیایش های شیعه بر اساس راهبردهای ترویجی اداره کل فرهنگی شهرداری  تهران با پیگیری اداره فرهنگی منطقه و دبیر خانه تخصصی دعا و نیایش شمسه با شمارگان 3000 جلد با معرفی 2000 عنوان کتاب در حوزه دعا و نیایش به همراه یک لوح فشرده حاوی 10000 اثر نیایشی چاپ و منتشر شد.

شهردار منطقه 16 گفت:از جمله شاخص های توسعه یافتگی جوامع ؛ رشد دانش ،اطلاع رسانی و خدمات مرجع در میان پژوهشگران آن جامعه است که وجود کتابشناسی در هر موضوعی از هدر رفتن وقت پژوهشگران آن رشته برای  جست و جوی منابع جلوگیری می کند.

اسدی افزود: کتابشناسی نیایش های شیعه گزارشی است مستند از قلمرو نیایش پژوهی شیعه همراه با فهرست 2000 کتاب با موضوع دعا و نیایش که این امکان را در اختیار پژوهشگران و مسئولان فرهنگی کشور  قرار می دهد تا با سهولت بیشتر به اطلاعات و موضوعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

رئیس ستاد دبیر خانه تخصصی دعا و نیایش شمسه اظهار کرد:با استناد به  بانک  اطلاعات منابع علمی در ایران حدود 10 هزار کتاب با موضوع دعا و نیایش و موضوعات وابسته در کتابخانه های ایران وجود دارد که پس از کارشناسی و حذف موارد تکراری و کتاب های غیر مستند و ضعیف، 2000 عنوان از این کتاب ها معرفی شده است که دارای فهرست موضوعی تخصصی نیایش های شیعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها