رهبر معظم انقلاب در اجتماع پر شکوه فرماندهان بسیج:

از حقوق هسته ای ملت، حتی یک قدم عقب نشینی نشود

اجمالی-رهبر انقلاب در جمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیج

ملت ایران آنچنان سیلی به متعرض خواهد زد که هرگز فراموش نکند

فرمانده کل قوا در جمع بیش از پنجاه هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور، بسیج را مظهر عظمت و نیروی کارآمد درونی کشور دانستند و در سخنانشان تأکید کردند؛در عرصه هر گونه جهادی و کارزاری پشت کردن به دشمن و هزیمت کردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.برخورد ایران با متعرض پشیمان کننده است. آنچنان سیلی خواهد زد که هرگز فراموش نکند.
کد خبر: ۶۱۷۳۹۴
ملت ایران  آنچنان سیلی به متعرض خواهد زد که هرگز فراموش نکند

این دیدار که امروز چهارشنبه در مصلای تهران به مناسبت آغاز هفته بسیج انجام شد درباره نقش حضرت زینب(س) در واقعه کربلا فرمودند؛ از عوامل مولد روحیه و صبر در زینب کبرا سلام الله علیها و در دیگر اولیاءاللهی این است؛ دل را صادقانه به راه خدا سپردن.

حضرت ایت الله خامنه‌ای در ادامه با تأکید بر این که در هر جایی که صحنه زورآزمایی است در مقابل دشمن باید ایستاد،افزودند؛ باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، اراده شما بر اراده دشمن غالب باید بشود و می شود و این ممکن است.

رهبر انقلاب فرمودند؛ نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حرکتی چه حرکت به جلو و چه حرکت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.

فرمانده کل قوا درباره استکبار شناسی گفتند؛نظام اسلامی جهتگیری خصومتهایش با نظام استکبار است. استکبارجهانی جنایت را در حق ملت‌ها مجاز می‌داند.امروز دولت آمریکا در رأس استکبار است.

رهبر انقلاب در همین زمینه افزودند؛ یکی از ویژگی‌های نظام استکباری خودبرتربینی است. مجموعه‌های استکباری وقتی خودشان را از بقیه انسان‌ها مجموعه خودشان را از بقیه مجموعه‌ها برتر دانستند، وقتی همه چیز را فرع بر خودشان دانستند، یک معادله غلط و خطرناکی در تعاملات جهانی به وجود می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
الله اكبر خامنه ای رهبر
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
آقا آماده هستیم اوامر شما را اجرا كنیم
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
آمریكا در برابر حمله ما بسیجی ها یك ساعت هم نمی تواند دوام بیاورد و تسلیم خواهد شد.

نیازمندی ها