زندگی‌نامه امام حسین(ع)

سرگذشت امام حسین علیه السلام

اگر عاشورای امام حسین(ع) یک پیام بیشتر نداشته باشد، آن چیزی جز «هیهات من‌‌الذله» نیست و این نقطه طلایی پیوند عاشورای 92 ایران اسلامی با واقعه کربلاست.
کد خبر: ۶۱۵۶۷۲
پیام عاشورای 92 پشتوانه مذاکرات

این همان پیامی است که به امام قدرت داد تا شاه را از تخت به زیر بکشد. به جوانانمان نیرویی بخشید تا با دست خالی نه در مقابل صدام که در برابر قدرت‌های بزرگ هشت سال مقاومت کنند و همین ایمان به کلام اباعبدالله بود که عبارت «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را بر زبان امام(ره) جاری ساخت.

و امروز همین پیام عاشورایی است که پشتوانه مذاکرات سیاسی ایران با دنیای غرب است و مذاکره‌کنندگان امین رهبری و ملت ایران با اتکا به چنین بن‌مایه خونرنگی است که بی‌هراس از هر تهدید و درشتگویی از حقوق ملت ایران دفاع خواهند کرد.

هرچند ظاهرا رجزخوانی‌های سران کاخ سفید همچنان ادامه دارد، اما باید بار دیگر پیام ملت ایران را بشنوند و بدانند امروز نه‌دست‌هایمان چون هشت سال دفاع مقدس خالی است و نه ملت، دولت و کشورمان ضعیف‌تر از آن روز است.

دولتمردان آمریکا نیز بدانند هر گام و کلامی که از آن بوی تهدید و تحقیر برآید، مستقیما آینده مذاکرات را هدف قرار داده و بی‌تردید بازگشت به گذشته بیش از همه به زیان غرب تمام خواهد شد.

بیژن مقدم - مدیر مسئول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها