دستگیری باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در تهران

جاسازی تریاک در بطری آب معدنی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 45 کیلو تریاک که داخل 36 بطری آب معدنی به طرز بسیار ماهرانه ایی جاسازی شده بود، خبر داد و افزود:متهمان اعضای خانوادگی توزیع مواد افیونی در پایتخت بودند که شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۴۸۱۹
جاسازی تریاک در بطری آب معدنی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری گفت:در پی دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام «عسگر» در محدوده شهرجدید بهارستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارد؛ مأمورین عملیاتی پایگاه هشتم این پلیس شناسایی و دستگیری سوژه را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود:تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی ویژه،عوامل متوجه می شوند نامبرده با هویت واقعی «ع.ع» در چند ماه اخیر با قاچاقچیان شرق کشور در ارتباط بوده و از آنان مقادیر متنابهی مواد مخدر خریداری و در منزلش نگهداری و پس از انتقال به تهران بین مشتریانش توزیع می کند.

سرهنگ مطهری اضافه کرد:با تجمیع اطلاعات بدست آمده دامنه تحقیقات مامورین ادامه یافته و سرانجام با انجام مراقبت های شبانه روزی مخفیگاه وی در شهر جدید بهارستان شناسایی و شمارش معکوس برای دستگیری سرکرده باند، آغاز شد.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت با بیان اینکه ماموران با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرجدید بهارستان و در قالب تیم های مشترک به محل اختفاء مواد مراجعه کردند، اظهار کرد: در این عملیات متهم به همراه دو تن از همدستانش به نام های «فاطمه» و «ثریا» در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایان خاطرنشان کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 45 کیلو و 615گرم تریاک که در 36 بطری آب معدنی به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و به همراه متهمان به پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جلیل
Italy
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
۰
۰
یك ماه دیگرازاد میشود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها