رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس خبر داد؛

حادثه سقوط کامیون به دره ۳۰ متری |تلاش های آتش نشانان شهر قدس برای جلوگیری از سقوط

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد سقوط یک دستگاه خاور حامل بار نخاله ساختمانی به داخل دره باعث مرگ یک خانواده ۳ نفره شد.
کد خبر: ۶۱۳۶۶۸
مرگ 3 عضو  یک خانواده در حادثه سقوط کامیون به دره

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: در ساعت 2:43 دقیقه بامداد امروز حادثه سقوط یک دستگاه خاور حامل بار نخاله ساختمانی به داخل دره به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی افزود: در این حادثه که در بزرگراه ارتش به سمت جاده لشگرک اتفاق افتاده بود مأموران آتش‌نشانی تا به محل حادثه اعزام می‌شوند مشاهده می‌کنند راننده خاور با زن و بچه خود به عمق 50 متری دره سقوط کرده است.

ملکی خاطرنشان کرد: راننده به دلیل نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شده ولی خانواده وی که شامل یک زن 25 ساله و یک پسر 3 ساله است در داخل خودرو گرفتار می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: مأموران بلافاصله نسبت به نجات این دو نفر در داخل خودرو اقدام می‌کنند ولی متأسفانه با تحویل این سه نفر به اورژانس متوجه شدیم هر سه نفر آنها فوت کرده‌اند.

ملکی یادآور شد: از ساعت 4:45 دقیقه عملیات امداد و نجات به پایان رسید و محل حادثه تحویل عوامل راهنمایی و رانندگی داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها