این بار حمید استیلی تسلیم بسته پیشنهادی شهریار نمی شود و آنطور که مقابل سلطان کوتاه آمد، در مقابل شهریار کوتاه نمی آید.
کد خبر: ۶۱۲۹۲۱
پشت پرده سر باز کردن اختلاف کهنه دایی و استیلی

همه چیز با یک سئوال آغاز شد. سوالی که به نظر می رسید از قبل طراحی شده بود و به فرد خاصی سپرده شده بود تا در یک کنفرانس مطرح شود. آن هم کنفرانسی که به نظر نمی رسید هیچ ارتباطی با این سئوال طرح شده داشته باشد. سئوال درباره آکادمی باشگاه پرسپولیس بود که در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم های پرسپولیس و الوند از سرمربی سرخپوشان پرسیده شد. از آنجایی که چنین سوالی اصلا با کنفرانس سنخیت نداشته و ندارد احساس می شود که طرح این سئوال می توانست از قبل از کنفرانس طراحی شده باشد.
به گزارش شبکه ایران، همه چیز به دو هفته قبل باز می گردد. در جلسه شبانه ای که در باشگاه پرسپولیس با محوریت رویانیان و حمید استیلی صورت گرفت و موضوع آن تصمیم گیری روی مربیان تیم های پایه باشگاه پرسپولیس بود. تیم هایی که زیرمجموعه آکادمی پرسپولیس هستند. آکادمی که مدیریت آن برعهده حمید استیلی است. حمید استیلی ای که گفته می شود در سالیانی قبل از حق کاپیتانی خود در تیم ملی به نفع علی دایی گذشته و خود باعث شده تا افتخار کاپیتانی تیم ملی به علی دایی برسد.
رویانیان و حمید استیلی بر سر انتخاب و یا تغییر مربیان تیم های پایه پرسپولیس جلسه شبانه ای را ترتیب می دهند. ابتدا برکناری مجید پروین برادر سلطان از تیم امیدهای پرسپولیس مطرح می شود. حتی گزینه جانشینی او هم مشخص می شود. رضا جباری هافبک و کاپیتان سابق تیم پرسپولیس که بازی های خوبی را در گذشته برای این تیم انجام داده بود. اما هنوز موافقت حمید استیلی با این تغییر و تحول اعلام نشده بود که سلطان با استفاده از تکنولوژی تلفن همراه وارد جلسه شده و با ادبیات خاص خودش رویانیان و استیلی را حتی از فکر کردن به جایگزینی مربی جدید به جای برادر کوچکترش هم منع می کند چه رسد به عملی کردن این فکر...
موضوع بعدی تیم جوانان است. مجید نائینی اصلا عملکرد خوبی را در این تیم نداشته و قطعا باید جای خود را به دیگری بدهد. در این مورد یک بسته پیشنهادی از علی دایی به محمد رویانیان می رسد. فرد مورد نظر یکی از مربیان بسیار نزدیک به علی دایی است که در زمان مربیگری دایی در راه آهن در تیم های پایه این باشگاه کار کرده است. اما این بار حمید استیلی تسلیم بسته پیشنهادی شهریار نمی شود و آنطور که مقابل سلطان کوتاه آمد، در مقابل شهریار کوتاه نمی آید و ترجیح می دهد تا فرد مورد نظر خودش که حمید مطهری باشد هدایت آن تیم را بر عهده بگیرد.
اتفاقی که سرآغاز اختلاف ایجاد شده بین علی دایی و حمید استیلی بود. اختلافی که منجر به این شد تا علی دایی در نشست خبری بعد از بازی تیمش در جام حذفی مقابل الوند به انتقاد از آکادمی باشگاه پرسپولیس پرداخته و به شکلی تقریبا علنی و آشکار به انتقادی تند نسبت به آکادمی پرسپولیس و به صورتی غیرمستقیم به انتقاد از عملکرد حمید استیلی بپردازد. با این حساب یکبار دیگر علی دایی بر علیه حمید استیلی شد. منتها این بار نه از طریق هواداران پرسپولیس و به شکلی غیرمستقیم...//

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها