مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: واقعاً متأسفم، من هیچ حرفی در مورد مهاجمان و بازیکنان پرسپولیس نزدم تا بخواهم انتقاد کنم.
کد خبر: ۶۱۱۹۳۶
انصاری‌فرد :هیچ حرفی درباره مهاجمان پرسپولیس نزده‌ام

کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: متأسفانه در روزهایی که برای کمک به تراکتورسازی تمام تمرکزم را به تیم و تمرینات مشغول کرده‌ام حرف‌هایی را از قول من می‌نویسند که واقعاً‌ تعجب می‌کنم.

وی افزود: من همیشه به خبرنگاران و رسانه‌ها احترام می‌گذارم اما متأسفانه برخی از آنها مطالبی را می‌نویسند که خودشان می‌زنند و خدای خودشان.

انصاری‌فرد ادامه داد: به همه پرسپولیسی‌های عزیز هم این موضوع را می‌گویم که من در مورد بازیکنان، کادر فنی و تیم پرسپولیس هرگز صحبت و مسئله‌ای که درباره این تیم باشد را به زبان نیاورده‌ام و از همه می‌خواهم اگر می‌خواهند جوابی بدهند حداقل از صحت و سقم یک مصاحبه با خبر بشوند. من پرسپولیس را دوست دارم اما الآن تمام تمرکزم خدمت به تراکتورسازی و موفقیت در بازی آینده است تا دل تک‌تک هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان گفت: من دنبال این حرف‌ها نیستم به خاطر این مسائل نیز نمی‌خواهم هر روز مصاحبه کنم و این حرف و آن حرف را تکذیب کنم چون سرم به کار خودم است و باید در این شرایط حساس فقط به موفقیت تراکتور فکر کنم. من این حرف‌ها را نزدم و امیدوارم این ماجرا تمام شود. خیلی هم دوست دارم اگر کسی مطلبی اینچنینی می‌شنود اول از ماجرا اطلاع کاملی داشته باشد و سپس درباره‌اش صحبت کند. من به هیچکس بی‌احترامی نکردم و نخواهم کرد و تمام تمرکزم به موفقیت تراکتورسازی است چون اهل کری ‌خواندن نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها