در سینمای دینی​​ باید درونمایه و مولفه‌های زیبایی‌شناسی و هنری ​برجسته باشد

ژانر پرمناقشه دینی

انتقاد کاندیدای ریاست ‌جمهوری از سینمای آمریکا:

هالیوود، تفرجگاه شیطان شده است

سناتور سابق حزب جمهوریخواهان ایالت پنسیلوانیا که هم‌اکنون مدیرعامل یک استودیوی فیلمسازی با محوریت ساخت فیلم‌های مذهبی خانواده‌محور است با انتقاد از سینمای آمریکا گفت: این سینما به تفرجگاه شیطان تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۱۰۶۵۰
هالیوود، تفرجگاه شیطان شده است

«ریک سانتوروم» ضمن اشاره به این مطلب که هالیوود به تفرجگاه شیطان تبدیل شده، از افراد دیندار و مسیحیان واقعی خواست تا برای حمایت از سینمای دینی دست در جیب‌ کنند.

«سانتوروم» بین سال‌های 1995 الی 2007 سناتور حزب جمهوریخواهان ایالت پنسیلوانیای آمریکا بود و سال گذشته نیز در رقابت‌های ریاست جمهوری آمریکا نامزد شد ولی در نهایت به نفع «میت رامنی» کنار کشید.

او اکنون مدیرعامل یک استودیوی فیلمسازی با نام «اکو‌لایت» (انعکاس نور) است که خود او، آن را با هدف ساخت فیلم‌های مذهبی خانواده محور، تاسیس کرده است.

آخرین فیلمی که در این استودیوی ساخته شده، «شمع کریسمس» نام دارد که «هنس متسون»، بازیگر فیلم هالیوودی «نبرد تیتان‌ها» در آن ایفای نقش کرده است.

 «سانتوروم» که خود یک کاتولیک مذهبی است، در نشست مطبوعاتی تبلیغ فیلم «شمع کریسمس» ضمن انتقاد شدید از هالیوود، گفت: این یک تجارت خشن و بی‌رحم است که ما داریم از آن خارج می‌شویم، زمان‌های بسیار بسیار طولانی است که شیطان تمامی این صفحه‌های نمایش و سینماها را به تفرجگاه خود تبدیل کرده است و من به این راحتی تسلیم آن نمی‌شوم.

وی افزود: از افراد دیندار می‌خواهم که دست در جیب کنند و برای تماشای فیلم «شمع کریسمس» بیایند. از آنها می‌خواهم که برای من و کمپانی‌ام دعا کنند، می‌خواهم برای تمام کسانی که در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند دعا کنند، برای آنکه با جسارت و موفقیت در این مسیر گام برداریم به شما نیازمندیم.

فیلم «شمع کریسمس» داستان فرشته‌ای است که هر 25 سال یک فرشته ماموریت می‌یابد که هر سال کریسمس به زمین بیاید و برای شکل گرفتن یک معجزه، با دستانش یک شمع را خاموش کند و اکنون در قرن بیست و یکم و عصر الکترونیک که دیگر شمع‌ها رو به خاموشی‌اند، به نظر می‌رسد که زمان این معجزه امیدبخش نیز به پایان رسیده ولی ...

این فیلم‌ قرار که به گفته «سانتوروم»، به طور کلی فیلمی خانوادگی است، قرار است 22 نوامبر در آمریکا به نمایش درآید.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها