معاون پارلمانی وزارت علوم:

هیچ‌کس نمی‌داند چرا توفیقی معرفی نشد

معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری با اشاره به تفاوت سلیقه نمایندگان مجلس ششم و نهم گفت: فرجی دانا تجربه زیادی در کار دارد، اما فرصت کافی برای ارائه برنامه‌های وی در مجلس نیست.
کد خبر: ۶۰۷۹۷۸
هیچ‌کس نمی‌داند چرا توفیقی معرفی نشد

سعدالله نصیری‌قیداری افزود: وقتی در مجلس ششم رضا فرجی دانا برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات وفناوری معرفی شد رأی نیاورد اما آقای توفیقی در آن زمان رأی آوردند، حال اینکه سلیقه مجلس ششم با مجلس نهم متفاوت است و این موضوع در رأی آوردن فرجی دانا بی‌تأثیر نیست.

تعجب مجلس از معرفی نشدن توفیقی

معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری تصریح کرد: عده زیادی در مجلس از معرفی نشدن توفیقی تعجب کرده و دلیل آن را جویا می‌شدند که من نیز مانند آنان متعجب بودم، اما در هر حال صلاح کشور از نظر رئیس جمهور این‌چنین ایجاب می‌کرد.

وی  با تاکید بر نگاه مثبت مجلس به فرجی دانا، افزود: البته نمایندگان با شناخت از فرجی دانا این انتخاب را درست دانسته و معتقد بودند اداره دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر کشور کمتر از اداره وزارت علوم، تحقیقات وفناوری نیست، چرا که ایشان قبلاً رئیس دانشگاه تهران بوده و در تصدی این سمت موفق عمل کردند.

لزوم همکاری مجلس برای ارائه برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم

نصیری قیداری گفت: تعداد زیادی از کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و تشکل‌های دیگر درخواست ملاقات با آقای فرجی دانا را داشتند که با توجه به محدودیت‌های زمانی به همه دعوت‌ها نخواهیم رسید بنابراین لازم است این ملاقات‌ها را اولویت بندی کنیم.

وی افزود: اولویت برنامه‌های ملاقات ما با فراکسیون رهروان ولایت، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، کمیسیون اجتماعی، کمیسیون کشاورزی، فراکسیون‌های شمال غرب کشور و برخی مجامع استانی خواهد بود.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
۰
۰
خدا كن هر كه میاد یك فرجی هم بشه برای این بچه های روزمزد بیمه مخصوصا دانشگاه فردوسی كه قرار بود بعد از 24 سال انتظار محقق بشه ولی خبری نشد .

نیازمندی ها