کانال ندای اسلام (رادیو معارف انگلیسی) به مناسبت عید سعید غدیر برنامه های مختلفی را آماده کرده است.
کد خبر: ۶۰۷۵۸۸
غفلت مسلمانان پس از واقعه غدیر خم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو معارف سید حامد حسینیان مدیر کانال ندای اسلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر بزرگترین عید اسلامی نزد مسلمانان، کانال ندای اسلام نیز برنامه‌ های متنوع و جذابی را فراهم دیده است.

به گفته حسینیان در برنامه چشمه حقیقت Spring of Truth سخنان امام خمینی (ره) در ارتباط با موضوع غدیر و غفلت مسلمانان در این رابطه برای شنوندگان پخش و ترجمه می شود. این برنامه 5 دقیقه بوده و ساعت 8:30 از کانال ندای اسلام پخش می شود.

وی افزود: ویژه برنامه عید غدیر با هدف پاسخ گویی به شبهات غدیر برای مدت 30 دقیقه در این روز پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه حجت الاسلام آقا محمدی از کارشناسان و مبلغین در کشورهای دیگر، به شبهاتی از قبیل سند تاریخی واقعه غدیر،‌ مولی در کلام پیامبر به معنای ولی و سرپرست و نه دوست، بیعت مسلمانان با امام علی (ع) و... پاسخ می دهد. این برنامه نیز در روز عید غدیر از ساعت 11 برای مدت 30 دقیقه پخش می شود.

حسینیان همچنین اضافه کرد: سخنان آیت الله خوشوقت در ارتباط با اهمیت غدیر و جایگاه آن نزد مسلمانان نیز در برنامه گزیده سخنان علماء Ulemas’ Speech برای شنوندگان پخش و ترجمه می شود. برنامه 5 دقیقه‌ای بوده و ساعت 11:35 از کانال ندای اسلام پخش می شود.

به گفته مدیر کانال ندای اسلام همچنین اعمال وارده برای روز عید غدیر به همراه روایاتی در اهمیت این واقعه در فواصل برنامه ها برای شنوندگان پخش خواهد شد.
پخش کانال ندای اسلام
1 سایت اینترنتی کانال به آدرس www.coiradio.com
2 آنتن های دیجیتال خانگی Set Up Box

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها